Yhteisöllistä nettikristillisyyttä
Syyskuu 04, 2010, 03:30:49 *
Navigointi
Verkkojulkaisu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nyt voit kommentoida uudistunutta
Janoisen verkkolehteä tai ilmoittaa halukkuudestasi osallistua lehden tekemiseen!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Anskuttimen päiväkirja  (Luettu 284 kertaa)
Anskutin
Taistelija
Timantin arvoinen ihminen

« : Heinäkuu 24, 2010, 21:36:04 »

Tänään on tullut hoilattua koko sydämensä kyllyydestä gospel-karaokea. Ääni oli mukavasti vireessä,vaikka aluksi luulin sen pettävän minut.Mukava päivä ollut tänään,ulkona juuri sopiva sää. Sopivan viileä ilma.
Löysin äsken tyhjän ketsuppipurkin,ja sain idean täyttää sen vedellä. Sitten menin katsomaan mitä koira tuumaa,jos hieman ammun sitä "vesipyssyllä"... itsellä ainakin oli hauskaa,ja niin ilmeisesti koirallakin,kun häntää niin heilutti  big grin Voisi kyllä pian kömpiä vaahtokylpyyn ....  <3
Ilmoita valvojille   tallennettu
vaivaisukko
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #1 : Heinäkuu 25, 2010, 15:22:30 »

Tuo vesipyssysi toimiminen käytännössä sinun pitää esitellä jossakin janoistapaamisessa. Kyllä mekin heilutamme häntäämme.
Kiva, kun aloitit päiväkirjan.
Anskutin
Taistelija

« Vastaus #2 : Heinäkuu 25, 2010, 17:36:02 »

Juu,pitääpi näyttää sitten :-)  Kiitoksia smile
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #3 : Heinäkuu 25, 2010, 17:36:24 »

Miten olis, jos Anskutin jossain miitissä ampuu ketsuppipyssyllään jokaista tunnistettua janoista? stick out tongue

Kylvyt on ihania! Mä ajattelin korkata tässä asunnossa ensimmäiset kylvyt tänään  <3

On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
Anskutin
Taistelija

« Vastaus #4 : Heinäkuu 25, 2010, 18:22:57 »

Miten olis, jos Anskutin jossain miitissä ampuu ketsuppipyssyllään jokaista tunnistettua janoista? stick out tongue

Hahaa big grin olis hauskaa big grin
Anskutin
Taistelija

« Vastaus #5 : Heinäkuu 25, 2010, 18:24:29 »

Kylvyt on ihania! Mä ajattelin korkata tässä asunnossa ensimmäiset kylvyt tänään  <3

Joo,kylvyt on tosiaan ihania. Ai,onkos Mamselli muuttanut uuteen asuntoon? vai? (:
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #6 : Heinäkuu 25, 2010, 18:40:32 »

Kylvyt on ihania! Mä ajattelin korkata tässä asunnossa ensimmäiset kylvyt tänään  <3

Joo,kylvyt on tosiaan ihania. Ai,onkos Mamselli muuttanut uuteen asuntoon? vai? (:

Ei, oon mä tässä puoli vuotta asunut, mutta nyt vasta tuli halu korkata kylvyt big grin

Anskutin
Taistelija

« Vastaus #7 : Heinäkuu 25, 2010, 19:07:40 »

Ei, oon mä tässä puoli vuotta asunut, mutta nyt vasta tuli halu korkata kylvyt big grin

Nonni smile sehän kiva (:
Anskutin
Taistelija

« Vastaus #8 : Heinäkuu 26, 2010, 19:00:25 »

Viime yönä ukkosti jonkin aikaa..juuri,kun olin saamassa unen päästä kiinni! ärh. Jyrinää ja salamoita..siinä
sitten pelättiin,ja valvottiin silmäpussit varpaissa asti. Ukkonen meni kuitenkin aika nopeasti ohi,jonka jälkeen kömmin lämpimän peiton alle valmistautumaan lähtemään höyhensaarille.Tänään olin käymässä ystäväni luona Piiiiiitkäääästä aikaa..ystävyyssuhteemme on niinsanotusti "remontissa". On täytynyt selvittää asioita perin pohjin,ja edetä askel kerrallaan hiljalleen. Mutta se on kaikki sen arvoista.Minä en ystävistäni taistelematta luovu! big grin  Juteltiin,ja katseltiin televisiota. Välillä tuli myös hiljaisia hetkiä,mutteivat olleet ollenkaan kiusallisia.Muisteltiin vanhoja aikoja... aikoja,jolloin tavattiin,aikoja,jolloin siirryttiin ylä-asteelle yms.
Hänen iloinen kultainennoutajansakin tuli ovelle vastaan iloisesti tervehtien(hännän huiskutus). Uima-altaaseen laitetaan lämpimämpää vettä,saa nähdä pulahdanko sinne tänään. smile Ah,elämää <3
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #9 : Heinäkuu 27, 2010, 18:00:01 »

Hieno juttu, jos ystävyyssuhde on elpymään päin smile Itsekään en taistelematta luopuisi ystävistä. Joskus on kuitenkin helpompaa luovuttaa ja antaa ajan tehdä tehtävänsä. Elämä on siitä kyllä jännittävää, että aina sattuu ja tapahtuu smile

Anskutin
Taistelija

« Vastaus #10 : Heinäkuu 27, 2010, 18:55:25 »

Elämä on siitä kyllä jännittävää, että aina sattuu ja tapahtuu smile

Jep..ei voi väittää,että elämä olisi tylsää big grin
Anskutin
Taistelija

« Vastaus #11 : Heinäkuu 29, 2010, 10:50:56 »

Yöllä oli järkyttävin ukonilma,mitä mä oon KOSKAAN nähnyt. Mutta mua ei pelottanut.. oikeastaan mua laulatti kovasti. Alkoi soida kaikkia ylistyslauluja päässä,ja olin tosi rauhallinen,mikä on omituista,sillä pelkään ukkosta. Tänään ystävän kanssa uimaan ja siinä samalla piknikille. Ainakin muumilimua pitää ottaa mukaan big grin  Viime päivinä ollut jotenkin tosi toiveikas olo kaiken suhteen..
enteileeköhän jotakin? (:   I hope so.
Anskutin
Taistelija

« Vastaus #12 : Heinäkuu 30, 2010, 21:40:48 »

Ystävän ja mun eilinen piknikki muuttuikin sitten pelkäksi uima-allas uimiseksi. Ei jaksettu lähteä montuille,kun olisi kuitenkin ollut porukkaa ranta täynnä. Noh,muttei se mitään,sillä meillä oli tosi hauskaa. Pitkästä aikaa keskusteltiin avoimesti ja ilman "meidän välissä on muuri"-tunnetta, ja otettiin rennosti smile Olen viime päivien aikana jutellut paljon exän kanssa. Muuttaa tyttöystävänsä kanssa samalle paikkakunnalle kuin minä. Innolla heitä odottelen,vaikkei minulla ja sillä tytöllä kovin hyvät välit olekaan. Ensitapaaminen meni pieleen.Mutta nyt aion tutustua häneen,ja mitä exältä kuulin,tyttöystävänsä aikoo myös tutustua minuun. Sain jo kutsun kahville,kun ovat saaneet täältä asunnon. Ihanaa! eipä minulla pahemmin täällä seuraa ole ollut.

Viime päivinä on myös noussut pintaan aika masentavia ajatuksia. Vaikka olen sanonut ystävilleni,
ettei minulla ole kiire löytää ketään/saada ketään vierelleni,niin silti kaipaan jotakuta kipeästi.
En halua seurustella vain koska "kaikilla muillakin on joku",vaan sen vuoksi,että tahtoisin löytää henkilön,jonka kanssa voisin keskustella syvällisiä ja avoimesti,tuntea sellaisen "yhteyden" palvoa hänen kanssaan yhdessä Jumalaa,ja rakastaa jotakuta. Nykyään tuntuu hirveän kaukaiselta ajatella,
että minulle olisi joku tuolla jossain. Tuntuu vieraalta ajatella jotain tuntematonta saapumassa elämääni.Onkohan minulle sitä "oikeaa" vai olenko jo menettänyt mahdollisuuteni tässä asiassa?
Olen sanonut usein saman asian kanssa kipuileville ystävilleni,että Jumala on säätänyt ajan, ja
näkee parhaaksi sen,milloin heidän "prinssinsä" saapuu,ja että kaikille on joku jossain.
Nyt ystäväni lausuu minulle nuo samat asiat,enkä osaa uskoa niitä.En pysty ottamaan niitä vastaan.
Tiedän,että Jumalalla on suunnitelma minunkin varalleni,mutta mieltäni painaa se,että onko se "oikea" jo mennyt. Elämän polku tällä alueella on hirveän mutkaista, vai teenkö suoran tien itse mutkaiseksi?
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #13 : Heinäkuu 31, 2010, 13:39:38 »

Tiedän,että Jumalalla on suunnitelma minunkin varalleni,mutta mieltäni painaa se,että onko se "oikea" jo mennyt. Elämän polku tällä alueella on hirveän mutkaista, vai teenkö suoran tien itse mutkaiseksi?

Mie mietin välillä samaa. Mie sain elää ihanan avioliiton, mutta niin kovin lyhyen. Menikö se minun oikeani jo, ja olenko mie lopun ikäni yksin? En tiiä. Me vain oltiin niin hyvä pari, että vaikea kuvitella kenenkään toisen kanssa syntyvän samanlaista. Liitto, ystävyys ja rakkauskin ehkä, mutta ei kai Markku minun mielestäni katoa... Mutta toisaalta haluaisin lapsia ja perhettä, edes puolison, toisaalta vapaudessakin on puolensa. self-satisfied smirk Siinä ei kai auta kuin todeta, että "tapahtukoon Sinun tahtosi ja auta minua tahtomaan, mitä Sinä tahdot minulle antaa". En nyt saa oikein sanoiksi tätä, mutta samantapaisia ajatuksia liikkuu mielessä.

Outi

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Anskutin
Taistelija

« Vastaus #14 : Heinäkuu 31, 2010, 14:48:45 »

Siinä ei kai auta kuin todeta, että "tapahtukoon Sinun tahtosi ja auta minua tahtomaan, mitä Sinä tahdot minulle antaa".
Outi

Niin. Joskus on vain hirveän vaikea luottaa siihen,että Isä pitää huolen.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!