|
merkinkantaja
|
 |
« Vastaus #75 : Heinäkuu 30, 2010, 23:55:12 » |
|
Uusi tukka on kyllä aika hyvä juttu  aivan ihana tumma violetti väri ja vihdoin lyhyt malli. Sellainen, mistä oon haaveillut silloin tällöin. Ja mikä parasta, helppo saattaa esittelykuntoon.
|
"lähden kulkemaan toistaseks tuntemattomaan määränpäähän"
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #76 : Heinäkuu 31, 2010, 09:59:52 » |
|
Ensi kertaa elämässäni näin Lasiperhosen näköisen neidon tankkaavan Bemaria.
Joo tuossa meni pilalle; ei voi olla minä 
|
Miksi olla vaikea kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton
|
|
|
|
FranTic
|
 |
« Vastaus #77 : Heinäkuu 31, 2010, 18:22:50 » |
|
Tuoreet herneet! 
|
|
|
|
|
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« Vastaus #78 : Heinäkuu 31, 2010, 18:26:29 » |
|
Tuoreet herneet!  Höpö on samaa mieltä. Näkisit sen tunkevan viittä isoa hernettä naamaansa... On aika epämuodostunut näkymä, ja ainakaan puumökkiin ei mahdu sisään sillä tavalla.  Outi 
|
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
|
|
|
|
FranTic
|
 |
« Vastaus #79 : Heinäkuu 31, 2010, 18:29:15 » |
|
Höpö on samaa mieltä. Näkisit sen tunkevan viittä isoa hernettä naamaansa... On aika epämuodostunut näkymä, ja ainakaan puumökkiin ei mahdu sisään sillä tavalla.  Outi  Mä söin noita palkoja kokonaisina (jotain sokeriherneiden tapaisia) ja helposti menee viis yhellä kerralla suuhun.  Ois siinä Höpöllä ihmettelemistä, eikä taitais kutsua mua syömään luokseen. 
|
|
|
|
|
|
Mehiläinen Maijja
|
 |
« Vastaus #80 : Elokuu 01, 2010, 16:56:15 » |
|
Olen ottanut tämän viikonlopun aikana ison harppauksen kohti parempaa/terveempää tulevaisuutta/elämää. Aloitan nimittäin parin viikon päästä säännölliset vakiotunnit, siis ratsastus. 
|
"...koettelee vaan ei hylkää..."
|
|
|
|
FranTic
|
 |
« Vastaus #81 : Elokuu 01, 2010, 19:00:46 » |
|
Olen ottanut tämän viikonlopun aikana ison harppauksen kohti parempaa/terveempää tulevaisuutta/elämää. Aloitan nimittäin parin viikon päästä säännölliset vakiotunnit, siis ratsastus.  Hienoa että olet saanut tuon järjestymään!  (muistaakseni kirjoitit jossain että tekee tiukkaa sovittaa tuota aikatauluihin)
|
|
|
|
|
|
Mehiläinen Maijja
|
 |
« Vastaus #82 : Elokuu 03, 2010, 12:26:09 » |
|
Olen ottanut tämän viikonlopun aikana ison harppauksen kohti parempaa/terveempää tulevaisuutta/elämää. Aloitan nimittäin parin viikon päästä säännölliset vakiotunnit, siis ratsastus.  Hienoa että olet saanut tuon järjestymään!  (muistaakseni kirjoitit jossain että tekee tiukkaa sovittaa tuota aikatauluihin) Jep. Joissakin kohtaa se voi tehdä tiukkaa...mutta koskapa vuoden verran kuorossakin olen pystynyt olemaan mukana ja vain pari kertaa työjuttujen takia jäi harkat väliin...niin toivon, että sen hankalammaksi ei käy ratsastuksenkaan kanssa. Ja kun tuo on samalla sitä oman kunnon/terveyden hoitoa, niin kyllä sitä pitää pystyä harrastamaan...vaikka se rahaa ja aikaa viekin 
|
|
|
|
|
kirkkaus
|
 |
« Vastaus #83 : Elokuu 10, 2010, 18:50:29 » |
|
Kaunis yksityisviesti, jonka sain 
|
Seurakunnan muuria rakennetaan!
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #84 : Elokuu 10, 2010, 20:44:48 » |
|
Kaverin kivat uutiset 
|
Miksi olla vaikea kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton
|
|
|
|
Mehiläinen Maijja
|
 |
« Vastaus #85 : Elokuu 11, 2010, 12:51:38 » |
|
Auton remppa ei ollutkaan niin kallis kuin olisi voinut olla. Ja nyt se on taas paljon hiljaisempi.
|
|
|
|
|
pajulintu
|
 |
« Vastaus #86 : Elokuu 11, 2010, 19:41:25 » |
|
Ystävä 
|
<eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen>
|
|
|
|
Syvä Joki
|
 |
« Vastaus #87 : Elokuu 11, 2010, 23:55:54 » |
|
Se, että on saanut puuhailla omassa kodissaan, pestä pyykkiä pesukoneella, automatka mamman hoiviin ja sain tuliaisiakin.  Elämä ei ole enää niin ahdistavaa, kuin aiemmin. 
|
Siellä syvänä joki virtaa Missä Poikasi risti loistaa Siellä syvänä joki virtaa Elävää vettä
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #88 : Elokuu 17, 2010, 14:25:32 » |
|
"Vapaapäivä" 
|
On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
|
|
|
|
pieni
|
 |
« Vastaus #89 : Elokuu 17, 2010, 14:47:17 » |
|
"Vapaapäivä"  "Nauhtihan"! 
|
Jos tahdot löytää, ala etsiä.