Yhteisöllistä nettikristillisyyttä
Syyskuu 09, 2010, 01:31:10 *
Navigointi
Verkkojulkaisu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nyt voit kommentoida uudistunutta
Janoisen verkkolehteä tai ilmoittaa halukkuudestasi osallistua lehden tekemiseen!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kenkäketju  (Luettu 1910 kertaa)
ekho
pilkunviilaaja
Huippu persoona

« Vastaus #75 : Maaliskuu 19, 2010, 19:39:52 »

Mä myös, mut haluisin hiipparoida korkkareilla!
Eikös se ole vähän hankalaa, niistähän kuuluu KOP KOP KOP KOp kop kop kop... vaikea hiippailla ainakaan kovin salaa  self-satisfied smirk
Ilmoita valvojille   tallennettu

Herra, opeta meitä haluamaan se, mitä saamme, niin että saamme, mitä haluamme.
Syvä Joki
Musta lammas
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #76 : Maaliskuu 20, 2010, 12:49:10 »

Mä myös, mut haluisin hiipparoida korkkareilla!
Eikös se ole vähän hankalaa, niistähän kuuluu KOP KOP KOP KOp kop kop kop... vaikea hiippailla ainakaan kovin salaa  self-satisfied smirk

Mut ehkä se on tarkoituksenmukaista? stick out tongue

Siellä syvänä joki virtaa
Missä Poikasi risti loistaa
Elävää vettä
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #77 : Maaliskuu 28, 2010, 11:13:38 »

Tarttis hankkia uudet kumpparit. Nyt kun näyttäis siltä, että vedet uhkaa mun Fred Perryjä big grin

On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
Syvä Joki
Musta lammas
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #78 : Maaliskuu 28, 2010, 11:16:03 »

HAHAA, ostin alesta uudet korkkarit! Mustaa killtävää kunnon nahkaa, korkoa about 8cm, sellaiset nilkan alapuolelle ulottuvat ja nyöritettävät. Oi oi, ihanat. Mutta voi voi, ehkä olisi pitänyt totuttaa jalat niihin ensin eikä painattaa kerralla 6,5h uusilla kengillä... Nyt sitten tämä päivä kotona hissukseen... stick out tongue

Elävää vettä
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #79 : Maaliskuu 28, 2010, 11:25:33 »

HAHAA, ostin alesta uudet korkkarit! Mustaa killtävää kunnon nahkaa, korkoa about 8cm, sellaiset nilkan alapuolelle ulottuvat ja nyöritettävät. Oi oi, ihanat. Mutta voi voi, ehkä olisi pitänyt totuttaa jalat niihin ensin eikä painattaa kerralla 6,5h uusilla kengillä... Nyt sitten tämä päivä kotona hissukseen... stick out tongue

Auts big grin Mutta kerran se vain kirpaisee - joskus ehkä toisen ja kolmannenkin wink Mutta se kipu lievenee, kun voi töllistellä kauniita uusia kenkiä!

Syvä Joki
Musta lammas
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #80 : Maaliskuu 28, 2010, 11:28:17 »

Auts big grin Mutta kerran se vain kirpaisee - joskus ehkä toisen ja kolmannenkin wink Mutta se kipu lievenee, kun voi töllistellä kauniita uusia kenkiä!

Noita kenkiä on esitelty nyt pitkin asuntolaa jo big grin Ja eilen yksi mies tuli metrossa mulle sanomaan, että mulla on Moskovan kauneimmat jalat.... stick out tongue

Elävää vettä
Isin tyttö
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #81 : Maaliskuu 28, 2010, 20:17:13 »

Eilen tuli käytyä Haaparannalla ja siellä IKEAn yhteydessä on iso kenkäkauppa ja.... No, ehkä arvaattekin että pitihän siellä käydä ja mukaan jäi 3 paria kenkiä joista 1 ilmaiseksi. Siellä on sellanen "tarjous" että jos ostaa 2 paria, ni toisen saa puoleen hintaan ja jos ostaa 3 paria ni halvin on ilmainen.

Vain sellaista voi antaa toisille, mitä itse on saanut...
vaivaisukko
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #82 : Maaliskuu 28, 2010, 20:54:12 »

Nytpä tietää, kenen puoleen kääntyä, jos omat kengät kuluvat puhki.
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #83 : Maaliskuu 28, 2010, 21:08:29 »

...josta tulikin mieleeni, että montako kenkäparia kultakin janoiselta löytyy? Kuka on janoisen kenkäfriikki 4real?!

Mun pitäis laskea noita paperille, koska tällä hetkellä täällä sisällä on 10 kenkäparit. Verkkokellarissa odottaa paperikassissa kasa kevät-/kesäkenkiä ja Seinäjoella jonkin verran vielä lisää stick out tongue

Syvä Joki
Musta lammas
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #84 : Maaliskuu 28, 2010, 21:16:28 »

No minä voisin aloittaa. Tosin mulla on niin pahvinen pää, että on pakko luetella ne tässä...

Kumisaappaat. Pikku Myy-kengät. Maihinnousukengät. Mustat tennarit. Tsernobyl-kengät. Talvikengät. Aseenkantolupasaappaat. Muovisaappaat. Salaiset saappaat. Nahkasaappaat. Valmistumisballerinat. Kesäballerinat. Siniset korkkarit. Mustat piikkarit. Nahkakorkkarit. Ukraina-sandaalit. Feikkicrocsit. Sisäpelikengät. Ainot.

Tuossa taitaa olla kaikki, jotka mulla on Suomen-asunnossa ja täällä mukana. Täältä siis olen ostanut kahdet kengät ja ennen sitä mukana oli seitsemät kengät. Joo-o, aloitteleva kenkäfriikki... big grin

(Niin ja jokaisen parin nimen takana on tarina... Eivät ole siis vaarallisia tai mitään, mutta noin mä niistä puhun big grin )

Elävää vettä
LasiPerhonen
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #85 : Maaliskuu 28, 2010, 21:21:21 »

Mustat ja ruskeat lenkkarit. Kahdet ihan oikeat lenkkarit. Mustat, valkoiset ja vaalenpunaset ballerinat. Nilkkurit. Nilkantappokengät. Mokkasaapaat. Punaset ja mustat tennarit. Valkoset, mustat ja hopeiset korkkarit. Talvikengät. (+sisäpelikengät). Siinä varmaankin ehkä noi kengät mitä multa löytyy.

Yhteensä: 16

Miksi olla vaikea kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #86 : Maaliskuu 28, 2010, 21:34:03 »

Mun pitäis laskea noita paperille, koska tällä hetkellä täällä sisällä on 10 kenkäparit. Verkkokellarissa odottaa paperikassissa kasa kevät-/kesäkenkiä ja Seinäjoella jonkin verran vielä lisää stick out tongue

Hyvä idea luetella kenkiä, mutta en mä silti kaikkia pareja kuitenkaan muista tässä ja nyt mut auttaa vähän suuntaa-antavasti määrässä big grin

Fred Perryt, Lacostet, mustat nahkanilkkurit, ruskeat talvinilkkurit, punaiset talvi-Catit, 2x lenkkarit, vaelluskengät, 2x suunnistuskengät, kaupunkikumpparit, metsäkumpparit, punaiset saappaat, mustat saappaat, pinkit, valkoiset ja hopeiset ballerinat, mustat ja valkoiset juhlakorkkarit, Le qoc sport if-tennarit, vihreät ja pinkit tennarit, Crocsit, maahiset työkenkinä, urheilusandaalit... tekee 25 paria. Auts. Tosin tuosta löytyy kenkiä, joita oikeesti sais vaan heivata veke kunhan vaan jaksaas.

Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #87 : Maaliskuu 28, 2010, 21:35:14 »

Niin joo. Kahdet ellei kolmetkin sisäpelikengät löytyy myös.

Maus
kallisarvoinen persoona

« Vastaus #88 : Maaliskuu 28, 2010, 22:17:15 »

- resut lenkkarit
- resut kangaskengät
- resut nahkakengät (saisi heittää menemään, kun ei tule käytettyä)
- kahdet parit hyviä nahkakenkiä
- mustat juhlakengät
- hyvät kumisaappaat
- sandaalit
- talvikengät

Siinon kaikki sukkaa jäykemmät jalkavaatteet. Resut kengät ovat käteviä, jos kengät ovat vaarassa likaantua tai rikkoontua, kuten vaikka remonttia tehdessä. Vanhat rennommat kengät käyvät myös 'pikakengistä' esim. roskia viedessä. Juoksukelpoiset lenkkarit ovat odotelleet jo hyvän aikaa kaupassa...

Jesu gingen die Augen über.
ekho
pilkunviilaaja
Huippu persoona

« Vastaus #89 : Maaliskuu 29, 2010, 00:56:33 »

Mamsellin listasta en tunnistanut kengiksi kuin noin puolet..

Herra, opeta meitä haluamaan se, mitä saamme, niin että saamme, mitä haluamme.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!