|
Mehiläinen Maijja
|
 |
« Vastaus #45 : Tammikuu 31, 2010, 20:33:46 » |
|
Onko tänään (=eilen) ollut joku erityinen päivä, kun kaikilla tavallisesti käyttämilläni foorumeilla on äärettömän hiljaista?
Outi
Oli ainakin Kuopion hiippakunnan kerhonohjaajapäivä Pieksämäellä...itselläni meni siis työreissun merkeissä päivä.
|
"...koettelee vaan ei hylkää..."
|
|
|
|
västäräkki
|
 |
« Vastaus #46 : Helmikuu 09, 2010, 21:23:28 » |
|
Istuin tänään melkein tyhjässä kirkossa, jossa oli minun lisäkseni vain yksi keski-ikäinen nainen. Yhtkkiä hänen puhelimensa soi, ja hän vastasi ja alkoi puhumaan!!  Lähdin pois.
|
Jos aina sanot: "Katsotaan, katsotaan", ei tapahdu ikinä mitään. -Nalle Puh
|
|
|
|
|
|
Syvä Joki
|
 |
« Vastaus #48 : Maaliskuu 07, 2010, 10:31:52 » |
|
Mä olen halunnut pitkään mennä kirkkoon, rukoilla ja sytyttää kynttilän.. Oon vaan niiiiiin saamaton, etten saa aikaiseksi  Ja kirkkokin tosiaan on tuossa ihan vieressä, ikkunastakin näkee, viereisellä tontilla... 
|
Siellä syvänä joki virtaa Missä Poikasi risti loistaa Siellä syvänä joki virtaa Elävää vettä
|
|
|
|
Minty
|
 |
« Vastaus #49 : Maaliskuu 07, 2010, 13:30:37 » |
|
Ihanaa päästä taas kirkkoon illalla. 
|
|
|
|
|
|
dde
|
 |
« Vastaus #50 : Maaliskuu 07, 2010, 19:47:16 » |
|
Oon metsästäny Fiskarsin tavallisia, pyöreäpäisiä kynsisaksia. Enkä meinaa mistään löytää! Kaikissa on se terä typerästi kaarella. En halua sellasia.
|
Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan. (Matt. 7:8)
|
|
|
|
sono
|
 |
« Vastaus #51 : Maaliskuu 07, 2010, 21:22:07 » |
|
Oon metsästäny Fiskarsin tavallisia, pyöreäpäisiä kynsisaksia. Enkä meinaa mistään löytää! Kaikissa on se terä typerästi kaarella. En halua sellasia.
mä taas vannon nimenomaan niitten kaarevien nimeen : D mut mun mielestä silloin, kun ostin ne niin prismassa oli sekä kaarevilla että suorilla terillä. edit. prismasta löytyis ainakin tällaset
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 07, 2010, 21:25:03 kirjoittanut sono »
|
Ilmoita valvojille
tallennettu
|
mul ei oo antaa muuta, toiveista rippeet ja arpinen sydän. mul ei oo antaa muuta, mut antaisin sen. mul ei oo antaa muuta, toiveista rippeet ja haavoilla sydän. mul ei oo antaa muuta, mut antaisin sen. Juha Tapio.
|
|
|
|
Mco
|
 |
« Vastaus #52 : Maaliskuu 07, 2010, 22:03:03 » |
|
edit. prismasta löytyis ainakin tällasetMiksi kynsisakset on luokiteltu ruoanvalmistusvälineeksi? 
|
|
|
|
|
|
sono
|
 |
« Vastaus #53 : Maaliskuu 07, 2010, 22:09:56 » |
|
edit. prismasta löytyis ainakin tällasetMiksi kynsisakset on luokiteltu ruoanvalmistusvälineeksi?  ei harmainta aavistustakaan : DD mut prismassa tosiaan kaikki fiskarsin sakset on keittiövälinehyllyssä riippumatta siitä, mihin ne on tarkoitettu käytettäväksi : D
|
mul ei oo antaa muuta, toiveista rippeet ja arpinen sydän. mul ei oo antaa muuta, mut antaisin sen. mul ei oo antaa muuta, toiveista rippeet ja haavoilla sydän. mul ei oo antaa muuta, mut antaisin sen. Juha Tapio.
|
|
|
|
dde
|
 |
« Vastaus #54 : Maaliskuu 08, 2010, 19:53:15 » |
|
ei harmainta aavistustakaan : DD mut prismassa tosiaan kaikki fiskarsin sakset on keittiövälinehyllyssä riippumatta siitä, mihin ne on tarkoitettu käytettäväksi : D
Jaa! No ehkä olin sit väärässä hyllyssä ettimässä niitä. Ku kävin just tuossa Prismassa, ja sitte vielä Sokoksessa, Stockmannilla, Anttilassa ja yhessä apteekissa. Fiskarsin saksia oli kyllä, mutta vaan sellasia, missä oli väännetty terä.
|
Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan. (Matt. 7:8)
|
|
|
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« Vastaus #55 : Maaliskuu 12, 2010, 23:09:07 » |
|
Ihimiset puhukaa jottain! Ahistuu tänne hiljaisuuteen. Jossain kohdin iltaa väkeä oli kuin pipoa, mutta kukkaan ei sano mittään.  Mie epätoivon vimmalla nostan ketjuja ylös, että joku tarttuisi täkyyn. Mielenkiintoinen viikko sikäli, että uusia janoisia tuli kaiketi kolme viikon sisään.  Ja jokainen pääsi ääneenkin. Hyvähyvä.  Sain hinattua itseni huiskuun, soitettua äidille ja lueskeltua vähän. Jos kerrankin menisi ajoissa nukkumaan, muistaisi ehkä lukemastaan jotain. Ennen luin 2-4 tuntia joka ilta sängyssä ja nautin siitä. Nykyään menee aika tavalla hukkaan hyvätkin kirjat, kun ei muista mitään. Joskus saa palata paljonkin matkaa takaisinpäin ja lukea uudestaan. Turhauttavaa silloin, jos suurin piirtein muistaa, mikä oli asia, mutta jokin olennainen yksityiskohta on mennyt ohi. Outi
|
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #56 : Maaliskuu 13, 2010, 21:41:40 » |
|
Se on kuulkaa nyt selkeästi kevät, kun mun naama on täyttynyt pisamista 
|
On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
|
|
|
|
otto
|
 |
« Vastaus #57 : Maaliskuu 13, 2010, 22:33:32 » |
|
Se on kuulkaa nyt selkeästi kevät, kun mun naama on täyttynyt pisamista  No sehän se on varma kevään merkki... 
|
yksin armosta...
|
|
|
|
dde
|
 |
« Vastaus #58 : Maaliskuu 14, 2010, 12:15:07 » |
|
mä taas vannon nimenomaan niitten kaarevien nimeen : D mut mun mielestä silloin, kun ostin ne niin prismassa oli sekä kaarevilla että suorilla terillä. edit. prismasta löytyis ainakin tällasetEi ollu, tai en löytäny tavallisia, mutta kattokaas näitä: http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=y58s690ihta4bqku&kategoriaTunniste=Sakset&path=Koti%2FRuoanvalmistus%2FKeitti%C3%B6ty%C3%B6v%C3%A4l%2FSakset&myymala=Prisma+Tampereentie&paikkakunta=Turku&osuuskauppa=TOK&pageName=MainVielä hienommat  Kätevä muuten noi nettisivu, mistä näkee, mitä tuotteita on. Tarkistin, että sormivärejäkin on. Aika kalliit kyllä, 9,50. Sis 6 väriä ja essu! Ehkä mun pitää mennä kattomaan.
|
|
|
|
|
otto
|
 |
« Vastaus #59 : Maaliskuu 14, 2010, 22:26:35 » |
|
Eihän noita voi ostaa dde kun ne ei ole oranssit 
|
yksin armosta...