Yhteisöllistä nettikristillisyyttä
Syyskuu 09, 2010, 01:59:21 *
Navigointi
Verkkojulkaisu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nyt voit kommentoida uudistunutta
Janoisen verkkolehteä tai ilmoittaa halukkuudestasi osallistua lehden tekemiseen!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jaaritus 17  (Luettu 4084 kertaa)
Kukkahattu
sairaan tärkeä

« Vastaus #60 : Maaliskuu 15, 2010, 22:51:35 »

Se on kuulkaa nyt selkeästi kevät, kun mun naama on täyttynyt pisamista big grin

Kadehdin. Mulle ei tule koskaan pisamia, vaikka haluaisin kyllä. frown
Ilmoita valvojille   tallennettu
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #61 : Maaliskuu 15, 2010, 22:53:49 »

Se on kuulkaa nyt selkeästi kevät, kun mun naama on täyttynyt pisamista big grin

Sama täällä. Vaaleaihoinen olen, piristäisi mukavasti ilmettä. big grin

Outi smile

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
FranTic
Mode
Super tyyppi

« Vastaus #62 : Maaliskuu 15, 2010, 22:54:45 »

Sama täällä. Vaaleaihoinen olen, piristäisi mukavasti ilmettä. big grin

Outi smile
Ettekö voisi maalata niitä pisamia sitte? big grin
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2010, 22:55:07 kirjoittanut FranTic » Ilmoita valvojille   tallennettu
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #63 : Maaliskuu 15, 2010, 23:07:08 »

Joo, hyvä idea. stick out tongue Minulla onkin tuo ruskea rajauskynä, joka on jäänyt käyttämättä, kun ei silmät kestä meikkiä ja toisaalta on luonnostaan tummat ripset jne. Voisin sillä tökkiä pisamia itselleni. big grin (Hmh, niitä pisaman kokoisia ja värisiä pisteitä tulee käsivarsiin nyt iän karttuessa, mutta ei vain sinne, mihin toivoisi. Mur.

Outi wink

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Kukkahattu
sairaan tärkeä

« Vastaus #64 : Maaliskuu 15, 2010, 23:08:07 »

Joskus teininä maalasin verivärisiveltimellä pikku täpliä sellaisella itseruskettavalla
aurinkovoiteella. Emmä enää. Enkä  suosittele  big grin
FranTic
Mode
Super tyyppi

« Vastaus #65 : Maaliskuu 15, 2010, 23:34:00 »

Joskus teininä maalasin verivärisiveltimellä pikku täpliä sellaisella itseruskettavalla
aurinkovoiteella. Emmä enää. Enkä  suosittele  big grin
Toivottavasti käytit kuitenkin vesivärisivellintä. wink Kyllähän sä vieläkin voit niitä maalailla, kun sulla on jo kokemusta ja taitoa siitä. big grin
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #66 : Maaliskuu 15, 2010, 23:35:42 »

Laitanko Kukkahatulle, Outille ja muille halukkaille pisamia postissa?

On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
FranTic
Mode
Super tyyppi

« Vastaus #67 : Maaliskuu 15, 2010, 23:39:58 »

Mä mietin vielä että tarttisinko.. Mä voisin tuolle kämppikselle laittaa niitä ku se nukkuu, mutta mihinkäs muuhun niitä sitte vielä vois käyttää? Itelle en aatellu laittaa. big grin
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #68 : Maaliskuu 15, 2010, 23:41:07 »

Mä mietin vielä että tarttisinko.. Mä voisin tuolle kämppikselle laittaa niitä ku se nukkuu, mutta mihinkäs muuhun niitä sitte vielä vois käyttää? Itelle en aatellu laittaa. big grin

Eiks tuohon tapaukseen sopis ihan permanenttussi? wink

FranTic
Mode
Super tyyppi

« Vastaus #69 : Maaliskuu 15, 2010, 23:43:19 »

Eikai se nyt oo sama asia, jos aitojaki ois tarjolla?!! eek Paitsi jos ne aidot maksaa jotain niin... paranoid
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #70 : Maaliskuu 15, 2010, 23:46:15 »

Eikai se nyt oo sama asia, jos aitojaki ois tarjolla?!! eek Paitsi jos ne aidot maksaa jotain niin... paranoid

Kiitos vinkistä! Mä alan pyörittää pisamabisnestä stick out tongue Samoin voin kaupata luomia. Jos pistän kuvineen päivineen pisama&luomi-ketjun osto&myynti-osioon wink Toisaalta, mä tykkään kyllä omista pisamista ja luomistakin. Enhän mä sit tietäis koska tulis kevät, jos ne möisin?!

FranTic
Mode
Super tyyppi

« Vastaus #71 : Maaliskuu 15, 2010, 23:54:31 »

Kiitos vinkistä! Mä alan pyörittää pisamabisnestä stick out tongue Samoin voin kaupata luomia. Jos pistän kuvineen päivineen pisama&luomi-ketjun osto&myynti-osioon wink Toisaalta, mä tykkään kyllä omista pisamista ja luomistakin. Enhän mä sit tietäis koska tulis kevät, jos ne möisin?!
Noniin, muistakin että toi on mun idea eli prosentit sitte mulle! Sanotaanko nyt vaikka 40% voitoista. En sentään ole ahne. big grin Ja toisaalta tosiaan sulla saattas vuodenajat mennä sitte vähän sekasin.. Ehkä sun pitäs sitte lukea vaan ihan normaalia kalenteria ja seurata luonnosta noita kevään merkkejä.. sarcastic eye roll
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #72 : Maaliskuu 15, 2010, 23:59:56 »

Noniin, muistakin että toi on mun idea eli prosentit sitte mulle! Sanotaanko nyt vaikka 40% voitoista. En sentään ole ahne. big grin Ja toisaalta tosiaan sulla saattas vuodenajat mennä sitte vähän sekasin.. Ehkä sun pitäs sitte lukea vaan ihan normaalia kalenteria ja seurata luonnosta noita kevään merkkejä.. sarcastic eye roll

Jahas, sitä yritetään saada omat pois.. Hallitus harkitsee. En mä ala kalenteria orjallisesti seuraamaan, se on vain mun muistin tukiväline. Luonnon antamien merkkien seuraaminen menee vähän haastavaksi, jos täältä etelästä ei kesälläkään lehtijutun perusteella lähde lumet pois stick out tongue

dde
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #73 : Maaliskuu 16, 2010, 19:22:04 »

Eihän noita voi ostaa dde kun ne ei ole oranssit  disgusted
Joo, sen mäki huomasin. Oli niitä mustia, sinisiä ja pinkkejäkin, mutta oransseja tosiaan ei...

Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan. (Matt. 7:8)
vaivaisukko
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #74 : Maaliskuu 16, 2010, 20:35:48 »

Lainaus
Ihimiset puhukaa jottain! Ahistuu tänne hiljaisuuteen. Jossain kohdin iltaa väkeä oli kuin pipoa, mutta kukkaan ei sano mittään.  Mie epätoivon vimmalla nostan ketjuja ylös, että joku tarttuisi täkyyn.

Minä tulin taas ja puhun nyt, vähän ainakin. On tainnut poissaollessani tapahtua paljon, ainakin viestejä on näköjään tullut paljon.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!