|
Kukkahattu
|
 |
« Vastaus #60 : Maaliskuu 15, 2010, 22:51:35 » |
|
Se on kuulkaa nyt selkeästi kevät, kun mun naama on täyttynyt pisamista  Kadehdin. Mulle ei tule koskaan pisamia, vaikka haluaisin kyllä. 
|
|
|
|
|
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« Vastaus #61 : Maaliskuu 15, 2010, 22:53:49 » |
|
Se on kuulkaa nyt selkeästi kevät, kun mun naama on täyttynyt pisamista  Kadehdin. Mulle ei tule koskaan pisamia, vaikka haluaisin kyllä.  Sama täällä. Vaaleaihoinen olen, piristäisi mukavasti ilmettä.  Outi 
|
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
|
|
|
|
FranTic
|
 |
« Vastaus #62 : Maaliskuu 15, 2010, 22:54:45 » |
|
Se on kuulkaa nyt selkeästi kevät, kun mun naama on täyttynyt pisamista  Kadehdin. Mulle ei tule koskaan pisamia, vaikka haluaisin kyllä.  Sama täällä. Vaaleaihoinen olen, piristäisi mukavasti ilmettä.  Outi  Ettekö voisi maalata niitä pisamia sitte? 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2010, 22:55:07 kirjoittanut FranTic »
|
Ilmoita valvojille
tallennettu
|
|
|
|
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« Vastaus #63 : Maaliskuu 15, 2010, 23:07:08 » |
|
Joo, hyvä idea.  Minulla onkin tuo ruskea rajauskynä, joka on jäänyt käyttämättä, kun ei silmät kestä meikkiä ja toisaalta on luonnostaan tummat ripset jne. Voisin sillä tökkiä pisamia itselleni.  (Hmh, niitä pisaman kokoisia ja värisiä pisteitä tulee käsivarsiin nyt iän karttuessa, mutta ei vain sinne, mihin toivoisi. Mur. Outi 
|
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
|
|
|
|
Kukkahattu
|
 |
« Vastaus #64 : Maaliskuu 15, 2010, 23:08:07 » |
|
Joskus teininä maalasin verivärisiveltimellä pikku täpliä sellaisella itseruskettavalla aurinkovoiteella. Emmä enää. Enkä suosittele 
|
|
|
|
|
|
FranTic
|
 |
« Vastaus #65 : Maaliskuu 15, 2010, 23:34:00 » |
|
Joskus teininä maalasin verivärisiveltimellä pikku täpliä sellaisella itseruskettavalla aurinkovoiteella. Emmä enää. Enkä suosittele  Toivottavasti käytit kuitenkin vesivärisivellintä.  Kyllähän sä vieläkin voit niitä maalailla, kun sulla on jo kokemusta ja taitoa siitä. 
|
|
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #66 : Maaliskuu 15, 2010, 23:35:42 » |
|
Laitanko Kukkahatulle, Outille ja muille halukkaille pisamia postissa?
|
On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
|
|
|
|
FranTic
|
 |
« Vastaus #67 : Maaliskuu 15, 2010, 23:39:58 » |
|
Mä mietin vielä että tarttisinko.. Mä voisin tuolle kämppikselle laittaa niitä ku se nukkuu, mutta mihinkäs muuhun niitä sitte vielä vois käyttää? Itelle en aatellu laittaa. 
|
|
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #68 : Maaliskuu 15, 2010, 23:41:07 » |
|
Mä mietin vielä että tarttisinko.. Mä voisin tuolle kämppikselle laittaa niitä ku se nukkuu, mutta mihinkäs muuhun niitä sitte vielä vois käyttää? Itelle en aatellu laittaa.  Eiks tuohon tapaukseen sopis ihan permanenttussi? 
|
|
|
|
|
FranTic
|
 |
« Vastaus #69 : Maaliskuu 15, 2010, 23:43:19 » |
|
Mä mietin vielä että tarttisinko.. Mä voisin tuolle kämppikselle laittaa niitä ku se nukkuu, mutta mihinkäs muuhun niitä sitte vielä vois käyttää? Itelle en aatellu laittaa.  Eiks tuohon tapaukseen sopis ihan permanenttussi?  Eikai se nyt oo sama asia, jos aitojaki ois tarjolla?!!  Paitsi jos ne aidot maksaa jotain niin... 
|
|
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #70 : Maaliskuu 15, 2010, 23:46:15 » |
|
Mä mietin vielä että tarttisinko.. Mä voisin tuolle kämppikselle laittaa niitä ku se nukkuu, mutta mihinkäs muuhun niitä sitte vielä vois käyttää? Itelle en aatellu laittaa.  Eiks tuohon tapaukseen sopis ihan permanenttussi?  Eikai se nyt oo sama asia, jos aitojaki ois tarjolla?!!  Paitsi jos ne aidot maksaa jotain niin...  Kiitos vinkistä! Mä alan pyörittää pisamabisnestä  Samoin voin kaupata luomia. Jos pistän kuvineen päivineen pisama&luomi-ketjun osto&myynti-osioon  Toisaalta, mä tykkään kyllä omista pisamista ja luomistakin. Enhän mä sit tietäis koska tulis kevät, jos ne möisin?!
|
|
|
|
|
FranTic
|
 |
« Vastaus #71 : Maaliskuu 15, 2010, 23:54:31 » |
|
Eikai se nyt oo sama asia, jos aitojaki ois tarjolla?!!  Paitsi jos ne aidot maksaa jotain niin...  Kiitos vinkistä! Mä alan pyörittää pisamabisnestä  Samoin voin kaupata luomia. Jos pistän kuvineen päivineen pisama&luomi-ketjun osto&myynti-osioon  Toisaalta, mä tykkään kyllä omista pisamista ja luomistakin. Enhän mä sit tietäis koska tulis kevät, jos ne möisin?! Noniin, muistakin että toi on mun idea eli prosentit sitte mulle! Sanotaanko nyt vaikka 40% voitoista. En sentään ole ahne.  Ja toisaalta tosiaan sulla saattas vuodenajat mennä sitte vähän sekasin.. Ehkä sun pitäs sitte lukea vaan ihan normaalia kalenteria ja seurata luonnosta noita kevään merkkejä.. 
|
|
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #72 : Maaliskuu 15, 2010, 23:59:56 » |
|
Noniin, muistakin että toi on mun idea eli prosentit sitte mulle! Sanotaanko nyt vaikka 40% voitoista. En sentään ole ahne.  Ja toisaalta tosiaan sulla saattas vuodenajat mennä sitte vähän sekasin.. Ehkä sun pitäs sitte lukea vaan ihan normaalia kalenteria ja seurata luonnosta noita kevään merkkejä..  Jahas, sitä yritetään saada omat pois.. Hallitus harkitsee. En mä ala kalenteria orjallisesti seuraamaan, se on vain mun muistin tukiväline. Luonnon antamien merkkien seuraaminen menee vähän haastavaksi, jos täältä etelästä ei kesälläkään lehtijutun perusteella lähde lumet pois 
|
|
|
|
|
dde
|
 |
« Vastaus #73 : Maaliskuu 16, 2010, 19:22:04 » |
|
Eihän noita voi ostaa dde kun ne ei ole oranssit  Joo, sen mäki huomasin. Oli niitä mustia, sinisiä ja pinkkejäkin, mutta oransseja tosiaan ei...
|
Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan. (Matt. 7:8)
|
|
|
|
vaivaisukko
|
 |
« Vastaus #74 : Maaliskuu 16, 2010, 20:35:48 » |
|
Ihimiset puhukaa jottain! Ahistuu tänne hiljaisuuteen. Jossain kohdin iltaa väkeä oli kuin pipoa, mutta kukkaan ei sano mittään. Mie epätoivon vimmalla nostan ketjuja ylös, että joku tarttuisi täkyyn.
Minä tulin taas ja puhun nyt, vähän ainakin. On tainnut poissaollessani tapahtua paljon, ainakin viestejä on näköjään tullut paljon.
|
|
|
|
|
|