Yhteisöllistä nettikristillisyyttä
Heinäkuu 30, 2010, 04:22:02 *
Navigointi
Verkkojulkaisu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nyt voit kommentoida uudistunutta
Janoisen verkkolehteä tai ilmoittaa halukkuudestasi osallistua lehden tekemiseen!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 40
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lasiksen ajatuksia  (Luettu 9011 kertaa)
LasiPerhonen
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #405 : Maaliskuu 07, 2010, 10:45:00 »

Tähän mennessä ollaan tutustuttu sen verran tähän paikkaan, että metsää näyttäis olevan. Pojat otti selville, että kelkkareittejä on varsin runsaasti. Luntakin on. Keskustassa käytiin kaupassa. Ihan kohtalaisen laaja valikoima oli S-marketissa. Mökki on kiva ja tilava smile Meidän perheellä on käytössä parvi ja kaveripariskunta majailee tässä alhaalla. Tänään lähdetään tutustumaan vähän ympäristöön. Joudun ajemelaan tolla bimmerillä... Hieman hirvittää big grin

Outi: Suunnitelma on edelleen sama, eli tiistaina olis tarkotus suunnata tuo bemarin keula kohti Rovaniemeä big grin
Ilmoita valvojille   tallennettu

Miksi olla vaikea kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton
LasiPerhonen
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #406 : Maaliskuu 09, 2010, 21:17:33 »

Rovaniemen reissu tehty. Nyt väsyttää... Käytiin syömässä kiinalaisessa ja yllättäen mä tykkäsin ruuasta. Tosin oli hieman haastavaa syöminen, kun tenava halus mun ruuasta osansa. Yritin puhua Teukan kanssa puhelimessa kun muksu nappas kulhosta kourallisen riisiä itselleen ja söi sitä sitten tyytyväisenä big grin Teukka liittyi sitten seuraan ja käytiin jäätelöllä. Kaverikin sanoi, että ei ollutkaan ollenkaan pelottavaa tavata ihan vierasta tyyppiä big grin Jätettiin sitten Teukalle myös pienet terkut Outille wink
Tenavalla reissu oli vähän liian rankka. Huusi melkein Kemijärveltä Sallaan. Raasu frown Nyt se tuolla parvella älisee jotain ihmettä sängyssä smile Hieman meni väsymys sillä yli.

Mamselli
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #407 : Maaliskuu 09, 2010, 21:23:11 »

Käytiin syömässä kiinalaisessa ja yllättäen mä tykkäsin ruuasta.

Hyvähyvä big grin seuraavaksi mä totutan sut niihin maitoperunoihin stick out tongue

On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
FranTic
Erityisen ihana

« Vastaus #408 : Maaliskuu 09, 2010, 23:24:17 »

Nyt se tuolla parvella älisee jotain ihmettä sängyssä smile
Vissiin sillä on mulle jotain asiaa.. Koitapas päästää se koneelle kans välillä että saahan vaihtaa kuulumisia. Kiinnostais tietää että mitä kaikkea uutta se on nähny siellä. big grin
LasiPerhonen
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #409 : Maaliskuu 10, 2010, 11:01:40 »

Oottele vaan muutama päivä: sen terkut on tulossa wink

Mehiläinen Maijja
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #410 : Maaliskuu 10, 2010, 17:36:52 »

Käytiin syömässä kiinalaisessa ja yllättäen mä tykkäsin ruuasta.

Hyvähyvä big grin seuraavaksi mä totutan sut niihin maitoperunoihin stick out tongue

big grin

"...koettelee vaan ei hylkää..."
FranTic
Erityisen ihana

« Vastaus #411 : Maaliskuu 10, 2010, 22:31:46 »

Oottele vaan muutama päivä: sen terkut on tulossa wink
Tänään ne tuli. <3 Tulin nyt vasta kämpille ja huomasin heti tuolla rappukäytävässä että postia oli tullu ja kerranki tuli jotain muuta kuin laskuja tai palkkakuitti! big grin Kovasti yritin jo lukea pikkuisen terveisiä, mutta luulenpa että saan mietiskellä niitä tässä vielä useamman päivän. Sen verran oli paljon kerrottavaa ja niin vähän minulle tuttuja kirjaimia.. stick out tongue Kiitoksia paljon postista, kirjeistä ja korteista!!  smile

Pitäsköhän mun alkaa käyttämään enemmän tuota perinteistä postia. self-satisfied smirk
fonziii
kallisarvoinen persoona

« Vastaus #412 : Maaliskuu 10, 2010, 23:11:35 »

Tulin nyt vasta kämpille ja huomasin heti tuolla rappukäytävässä että postia oli tullu ja kerranki tuli jotain muuta kuin laskuja tai palkkakuitti! big grin

Jos menis nukkuun... ymmärsin tään lauseen niin että asut hotelli Kämpissä - ja aika vakituisesti kun postitkin tulee sinne... stick out tongue

"Mä jatkan siitä, mihin poikasena jäin, kun lelut piti koota kaappiin." -Röyhkä: Sanojen valtakunta
FranTic
Erityisen ihana

« Vastaus #413 : Maaliskuu 10, 2010, 23:21:03 »

Tulin nyt vasta kämpille ja huomasin heti tuolla rappukäytävässä että postia oli tullu ja kerranki tuli jotain muuta kuin laskuja tai palkkakuitti! big grin

Jos menis nukkuun... ymmärsin tään lauseen niin että asut hotelli Kämpissä - ja aika vakituisesti kun postitkin tulee sinne... stick out tongue

Joo, niin asunki. wink
LasiPerhonen
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #414 : Maaliskuu 10, 2010, 23:36:34 »

Tänään on ollu oikein kiva päivä. Saatiin olla hieman ihan oman perheen kesken kun kaveripariskunta lähti kattelemaan lähimaisemia kahdestaan. Palloiltiin tässä jonkin aikaa kolmestaan ja sitten lähdin käymään muksun kanssa sellasen n. tunnin mittasen vaunulenkin. Oli aivan mahtava ilma! Sellanen parisen astetta pakkasta ja aurinko paistoi. Poika nukahti melkein heti ja nukkui koko lenkin. Kävin sitten tuosta ohi menevältä tieltä pienen piston sellasta pientä tietä tuota Sallatunturin rinnettä ylös. Oli pikkasen turhan jyrkkä nousu. Kun pääsin sen tien päähän olin ihan hikimärkä ja aivan rätti. Sitten tulikin sen verran kylmä, et oli pakko tulla mökille takas.

Sitten illalla kun kaverit tuli takas mökille lähdettiin miehen kanssa viettämään iltaa kahdestaan. Me ei tehty häämatkaa ja häälahjaksi saaduista rahoistakin iso osa meni tähän reissuun, joten sovittiin jo aikasemmin, että tämä mukana oleva pariskunta on yhden illan verran sitten meille lapsenvahtina. Ajeltiin Kuusamoon ja käytiin miehen kanssa sitten sellasessa mukavassa ravintolassa syömässä. Ruoka oli tosi hyvää. Ai niin sitä ennen käytiin miehen harrastetuttuja moikkaamassa. Siinä ajellessa oli kyllä taas niitä sellasia hetkiä kun kaikki maailman asiat tuntu olevan vain niin tosi hyvin smile

Tämä loma on kyllä tullut tarpeeseen. Sellasia lepäämisen ja onnellisuuden hetkiä on ollut monta smile

Teukka
Mode-toimittaja
Mahtava kaveri

Minä en ole hyvä, Jumala on

« Vastaus #415 : Maaliskuu 11, 2010, 09:17:24 »

Kaverikin sanoi, että ei ollutkaan ollenkaan pelottavaa tavata ihan vierasta tyyppiä big grin J

Hö, etkö sää sanonu etukäteen, että mut on kesytetty? wink Mukava oli tavata ja kattotaan jos sais vielä tän viikon puolella vietyä Outille tuliaiset smile Kiva, että teillä on ollu hyvä ja rentouttava reissu. Jatkakaa samaan malliin!

ICHTYS
Mamselli
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #416 : Maaliskuu 11, 2010, 09:31:43 »

Siinä ajellessa oli kyllä taas niitä sellasia hetkiä kun kaikki maailman asiat tuntu olevan vain niin tosi hyvin smile

<3

On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
LasiPerhonen
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #417 : Maaliskuu 11, 2010, 12:48:54 »

Tänään tiedossa lorvailupäivää. Miehet lähti kelkkailemaan ja ollaan sitten kaverin ja muksun kanssa kolmestaan täällä mökillä. Illalla mennään varmaan oman perheen kanssa syömään tohon lähelle poronkäristystä big grin En tiedä jos vaikka jaksais tänäänkin käydä pienen vaunulenkin. Neulomista ainakin jatkan. Säärystin on taas puolessa välissä. Ensimmäinen siis. Vuosi sitten kun oltiin Rukalla sain tehtyä myös puoli säärystintä... Ei meee hyvin... big grin
Huomenna onkin sitten pakkaamista luvassa ja lauantai meneekin sitten taas autossa...

Mehiläinen Maijja
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #418 : Maaliskuu 11, 2010, 18:33:46 »

Siinä ajellessa oli kyllä taas niitä sellasia hetkiä kun kaikki maailman asiat tuntu olevan vain niin tosi hyvin smile

<3

smile

"...koettelee vaan ei hylkää..."
LasiPerhonen
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #419 : Maaliskuu 11, 2010, 18:43:32 »

Tenavalla on kyllä ollu ihmeen riehupäivä. Se on tehny kaikkia mahdollista kiellettyä. Nytkin se yrittää karata miehelta joka vaihtaa sille vaippaa ja samalla repiä multa läppäriä... Koko päivä on menny siihen, et "JOONA!!! EI! Ei saa koskea siihen! EI! Ei saa ottaa! EI SAA SYÖDÄ SITÄ! JOONA EI!"

Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 40
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!