|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #315 : Helmikuu 08, 2010, 16:35:43 » |
|
Mua väsyttää edelleen ihan törkeesti... Ja ärsyttää. Viikonloppu oli onneks kyllä todella kiva  Seuraavaa reissua odotellessa... Se on kato niin että yksi ilta Mamsellin kanssa vaatii viikon lepoa sen jälkeen 
|
On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #316 : Helmikuu 08, 2010, 16:42:42 » |
|
Niin, että tässä tarvitaan sitten kaks ja puoli viikkoa nukkumista 
|
Miksi olla vaikea kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #317 : Helmikuu 08, 2010, 16:44:43 » |
|
No kyllä! Plus tietenkin se mitä se sun kaveris ja västis&pieni verotti lisäksi 
|
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #318 : Helmikuu 08, 2010, 16:52:16 » |
|
Tästä mun kaverista tuli ainakin se kolme viikkoa lisää  Ja sitten... hmm... Sori FranTic: en mä sinne ehdi kun mä nukun vielä siinä vaiheessa kun piti sinne tulla 
|
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #319 : Helmikuu 08, 2010, 16:53:26 » |
|
Kauhee kun mä säikähdin!!! Mä olin unohtanut, et mun veli on käymässä ja sit yhtäkkiä kuulu hiljanen ääni "Mitä sä teet?"
|
|
|
|
|
västäräkki
|
 |
« Vastaus #320 : Helmikuu 08, 2010, 17:46:51 » |
|
Kauhee kun mä säikähdin!!! Mä olin unohtanut, et mun veli on käymässä ja sit yhtäkkiä kuulu hiljanen ääni "Mitä sä teet?"
Nuku enemmän!!  Mie olin kyllä aika rauhallinen lauantaina, en hyppiny seinille enkä mitään. Kun oon käyny tapaamassa kavereitani ulkomailla, ollu vajaan viikon tai jotain, niin ne on aina, että "nyt pitää levätä kuukausi" 
|
Jos aina sanot: "Katsotaan, katsotaan", ei tapahdu ikinä mitään. -Nalle Puh
|
|
|
|
FranTic
|
 |
« Vastaus #321 : Helmikuu 08, 2010, 19:11:32 » |
|
Tästä mun kaverista tuli ainakin se kolme viikkoa lisää  Ja sitten... hmm... Sori FranTic: en mä sinne ehdi kun mä nukun vielä siinä vaiheessa kun piti sinne tulla  Mitämitä!! Et muka pääse?! Unohditko jo että pari päivää mun kanssa virkistää kehoa ja mieltä niin että ainakin parin viikon univelat tulee maksettua ihan helposti?  Siksi sun on pakkokin tulla täällä käymään että selviät tuosta etelän reissusta!  Kaikkea sitä yritetään keksiä että Lasis jäis vaan kotiinsa nukkumaan... 
|
|
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #322 : Helmikuu 08, 2010, 19:13:09 » |
|
Mamselli yritti saada mua uudestaan etelään silloin parin viikon päästä. Mutta sen jokainen yritys kerätä etelälle pisteitä pääty kyl sit lopuks pisteiksi pohjoiselle 
|
|
|
|
|
FranTic
|
 |
« Vastaus #323 : Helmikuu 08, 2010, 20:35:27 » |
|
Mamselli yritti saada mua uudestaan etelään silloin parin viikon päästä. Mutta sen jokainen yritys kerätä etelälle pisteitä pääty kyl sit lopuks pisteiksi pohjoiselle  Ihme kieroilua, mutta ei anneta sen häiritä, eihän 
|
|
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #324 : Helmikuu 08, 2010, 20:45:00 » |
|
Ei tietenkään  Voi Mamselli käytti mua viikonloppuna aivan ihanassa paikassa Villihelmi oli kyl sellanen kauppa, et sinne olis voinu saada menemään tooooosi paljon rahaa. Oli niin siistiä kun siellä oli helmiä pienissä laatikoissa ja niissä sitten pikkuinen kauha jolla niitä sai öysätä pikkuisiin pusseihin, ihan niinku irtokarkkeja  Mukaan lähti niitä sitten reippaalla viidellä eurolla. Kaikkea muutakin sälää lähti. Päivitän sitten mun blogiin mitä oon noista mun uusista aarteista tehnyt. Nyt on valmiina Mamsellille kahdet korvikset, itelle kahdet korvikset ja yksi rannekoru 
|
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #325 : Helmikuu 09, 2010, 00:59:10 » |
|
*huokaus* Miksi mä en saa olla ihan rauhassa hankala jos mä haluan 
|
|
|
|
|
Mehiläinen Maijja
|
 |
« Vastaus #326 : Helmikuu 09, 2010, 14:41:55 » |
|
*huokaus* Miksi mä en saa olla ihan rauhassa hankala jos mä haluan  Mikä estää? Tsemppiä 
|
"...koettelee vaan ei hylkää..."
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #327 : Helmikuu 09, 2010, 14:51:08 » |
|
No se kun tulee muitten elämästä turhan vaikeaa jos mä oon kovin hankala... No joo. Jos tuo yksi juttu menee niinku se näyttäis menevän, niin voin mä sen hyväksyä ja ainakin yrittää käyttäytyä niinku aikunen, mutta ei mun silti tartte asiasta tykätä!
|
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #328 : Helmikuu 09, 2010, 19:04:53 » |
|
No se kun tulee muitten elämästä turhan vaikeaa jos mä oon kovin hankala... No joo. Jos tuo yksi juttu menee niinku se näyttäis menevän, niin voin mä sen hyväksyä ja ainakin yrittää käyttäytyä niinku aikunen, mutta ei mun silti tartte asiasta tykätä!
Sä ajattelet aivan liikaa muita  Ole kuule just niin hankala kun siltä tuntuu ja anna muiden nakella niskojaan sun suuntaan, olkoon se heidän ongelma 
|
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #329 : Helmikuu 09, 2010, 19:11:51 » |
|
Oliskin niin yksinkertasta...
|