|
kirkkaus
|
 |
« Vastaus #120 : Heinäkuu 27, 2010, 20:37:56 » |
|
Hävettää  Herra huomautti mulle asiasta, joka pitäisi olla mulle itsestäänselvyys 
|
Seurakunnan muuria rakennetaan!
|
|
|
|
kirkkaus
|
 |
« Vastaus #121 : Heinäkuu 31, 2010, 17:37:17 » |
|
Ihmettelen, kuinka suppeita ihmiset ovat ajatuksiltaan, jopa taiteilijat 
|
|
|
|
|
mangoliini
|
 |
« Vastaus #122 : Elokuu 03, 2010, 01:05:17 » |
|
Firman myyntitietoja ei saa vuotaa. :s
|
Kerro minulle jotain itsestäni...
|
|
|
Juha84
Timantin arvoinen ihminen

Gloria Patri, et Filio, et Spiritui Sancto.
|
 |
« Vastaus #123 : Elokuu 03, 2010, 02:00:05 » |
|
Liian paljon ykkösiä ja nollia aiheuttaa massiivisen päänsäryn.
|
Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum. Benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, Mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc, et in hora mortis nostrae. Amen.
|
|
|
|
marjosa
|
 |
« Vastaus #124 : Elokuu 03, 2010, 09:06:55 » |
|
Töissä käyminen antaa elämälle sisältöä ja tekemistä. 
|
Naisella on järkeä, mutta aika vaatimaton tunne-elämä. Miehellä taas ei ole järkeä mihinkään monimutkaiseen, mutta paljon tunnetta. ( Jaakko Heinimäki )
|
|
|
|
kirkkaus
|
 |
« Vastaus #125 : Elokuu 03, 2010, 13:38:38 » |
|
Älä anna koiralle yhtään ruokaa, ei edes vähäsen ennen treenejä  Tyyny vain puuttui, niin herra flegmaatisuus olisi saanut makeat unet. 
|
|
|
|
Juha84

|
 |
« Vastaus #126 : Elokuu 04, 2010, 18:42:12 » |
|
Tajusin, ettei älykkyystesteissä ole mitään järkeä. Oli kyseessä sitten lukujonotehtävä, logiikkaongelma tai mikä tahansa. Pätevä koodari voi aina kirjoittaa puzzlelle algoritmin ja homma ratkeaa itsestään. Voisi alkaa ratkomaan noita aikakausilehtien rahapalkinnollisia aivojumppatehtäviä, kirjoittaa jokaiselle vain sopivan algoritmin ja antaa tietokoneen tehdä hommat.
|
Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum. Benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, Mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc, et in hora mortis nostrae. Amen.
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #127 : Elokuu 18, 2010, 12:10:45 » |
|
Tajusin, ettei älykkyystesteissä ole mitään järkeä.
Mä tajusin jälleen kerran, ettei miehissä ole mitään järkeä. Mä en tajua niitä. Tajusin myös sen, että mä tunnun sotkeutuvan aina niihin hankalimpiin tapauksiin... jotain ammattiviettiä?
|
On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
|
|
|
|
vaivaisukko
|
 |
« Vastaus #128 : Elokuu 18, 2010, 14:15:20 » |
|
Tajusin, ettei älykkyystesteissä ole mitään järkeä. Mä tajusin jälleen kerran, ettei miehissä ole mitään järkeä. Mä en tajua niitä. Tajusin myös sen, että mä tunnun sotkeutuvan aina niihin hankalimpiin tapauksiin... jotain ammattiviettiä? Halleluja! Lopultakin koit valaistumisen. Miesten aivotoiminnan niukkuudessa riittää tosiaankin ihmettelemistä.
|
|
|
|
|
|
marjosa
|
 |
« Vastaus #129 : Elokuu 19, 2010, 16:07:38 » |
|
En tänäänkään mitään ihmeempää.
|
Naisella on järkeä, mutta aika vaatimaton tunne-elämä. Miehellä taas ei ole järkeä mihinkään monimutkaiseen, mutta paljon tunnetta. ( Jaakko Heinimäki )
|
|
|
Juha84

|
 |
« Vastaus #130 : Elokuu 19, 2010, 17:15:04 » |
|
Murphyn laki on voimassa etenkin tietokoneissa. 
|
|
|
|
|
pieni
|
 |
« Vastaus #131 : Elokuu 19, 2010, 18:10:23 » |
|
Olen oppinut jo kaksi asiaa: sen, että soijamaitojuomaakaan ei kannata lämmittää mikrossa kahta minuuttia (tai kuuluu poff ja tulee siivottavaa) ja sen, että silmäni on säädetty vetämään enemmän kuin napa, mutta navalla on kovempi kuri.
|
Jos tahdot löytää, ala etsiä.
|
|
|
|
ekho
|
 |
« Vastaus #132 : Elokuu 19, 2010, 20:16:37 » |
|
mieti rauhassa ennen kuin kirjoitat sen jälkeen älä kirjoita mitä mietit
|
Herra, opeta meitä haluamaan se, mitä saamme, niin että saamme, mitä haluamme.
|
|
|
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« Vastaus #133 : Elokuu 19, 2010, 20:29:43 » |
|
mieti rauhassa ennen kuin kirjoitat sen jälkeen älä kirjoita mitä mietit
Mie en ole tätä vielä oppinut, hakkaan päätä seinään yhä. Mietin kyllä rauhassa, ja sen jälkeen naputtelen kiitettävän terävästi asian, jos on herne nenässä, niin kuin se tänään yhden ihmisen kohdalla taas meni. Tuli sähköpostille mittaa niin, että jäävät Raamatun lyhimmät kirjat kakkoseksi pituudessa. Taoin aika terävästi (toivottavasti vastaanottaja ei kettuunnu yhtä pahasti... noh, luotettakoon sen ammatillisuuteen) ja opettajaluonteelleni ominaisesti toistin ja kertasin pääasioita hieman eri sanoin. Ja sitä rautalankaa meni melkoinen määrä tosiaan. Jännä nähä, mitä postilaatikkoon kolahtaa huomenna, jos kolahtaa. Siis virtuaalisesti. Urkh. Hirvittää. Pääsääntöisesti asiasta saadaan vain lisää ongelmia tällä tavoin. Vaan mie olenkin hankala ihminen. Outi
|
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #134 : Elokuu 22, 2010, 19:07:05 » |
|
Opin ottamaan läpinäkyvän kumisen suojuksen kapulasta. Oli vähän hankalaa, mutta opastuksella venytin sitä ja rullasin melkein kokonaan pois. Opin siis ottamaan wii-pelikonsolikapulasta suojan pois ja laittamaan patterit sinne. Mahtavaa, kannatti herätä tänäkin aamuna 
|
On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
|
|
|
|