Yhteisöllistä nettikristillisyyttä
Heinäkuu 30, 2010, 04:22:15 *
Navigointi
Verkkojulkaisu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nyt voit kommentoida uudistunutta
Janoisen verkkolehteä tai ilmoittaa halukkuudestasi osallistua lehden tekemiseen!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Omegle  (Luettu 1331 kertaa)
Aki-Matti
Ihminen
ihana ihminen

Aloillaan oleva kulkija

« : Huhtikuu 02, 2009, 15:31:50 »

Omegle on chat -palvelu, jossa sinut yhdistetään randomilla sinulle vieraan ihmisen kanssa juttelemaan.
Yksinkertainen anonyymi chat siis.

Hyviä ja huonoja kokemuksia:
- paljon idiootteja, jotka etsivät cyberseksiä tms.
+ joukkoon mahtuu mielenkiintoisiakin ihmisiä, joiden kanssa saa aikaan vaikka minkälaisia keskusteluja
+ hyvät keskustelut voittavat huonot, koska hyvät kestävät kauemmin kun taas huonot loppuvat nopeasti

Kokeilkaa huviksenne. http://www.omegle.com

Tosiaan, parhaat keskusteluni kävin DARPA:n konsultin kanssa ja jenkkiläisen entisen kristityn kanssa.
Harvoin pääsee juttelemaan Nietzschestä ja uusimmasta tekniikasta tuntemattomien kanssa. smile
Ilmoita valvojille   tallennettu

"mikä on ihminen, että sinä häntä muistat" -Ps. 8:4
Jos miehillä ois kuukautiset, kaikki sanos että ei tunnu missään ja tupakkapaikalla vertaillaan että kellä on pahimmat.
vaivaisukko
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #1 : Huhtikuu 03, 2009, 16:30:48 »

Siis tuota... puhuvatko ne suomea? Minulle tuottaa suuria vaikeuksia puhua Nietszczschzshestä ja uusimmasta tekniikasta suomeksikin saati ulkomaaksi.
Aki-Matti
Ihminen
ihana ihminen

Aloillaan oleva kulkija

« Vastaus #2 : Huhtikuu 04, 2009, 12:08:54 »

On siellä suomalaisiakin, mutta todennäköisempää on, että joutuu puhumaan englanniksi tai ranskaksi.
Kannattaa kysyä keskustelun aluksi. Puheenaihehan voi olla mikä vaan. Viimeisimmissä keskusteluissa olen ottanut puheeksi hyvinkin syvällisiä elämän kysymyksiä ja yleensä ihmiset ovat ottaneet aiheet hyvin vastaan.

On tässä siis mahdollisuus vaikka todistaa omasta uskostaankin jos joku kysyy miten sinä kestät elämän vaikeuksien keskellä. Raamatusta ja hyvän ja pahan soveltuvuudesta kuvaamaan ympäröivää maailmaame on jo kans puhuttu...

"mikä on ihminen, että sinä häntä muistat" -Ps. 8:4
Jos miehillä ois kuukautiset, kaikki sanos että ei tunnu missään ja tupakkapaikalla vertaillaan että kellä on pahimmat.
vaivaisukko
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #3 : Huhtikuu 04, 2009, 18:38:01 »

Mielenkiintoiselta kuulostaa. Houkuttelee, mutta ei taida kuitenkaan olla minua varten. Menisi liikaa aikaa ulkomaan kielen kanssa, eikä liikaa aikaa nyt ole.
Syvä Joki
Musta lammas
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #4 : Huhtikuu 04, 2009, 21:22:51 »

Tutustuin tänään tuohon useamman kerran. Lopulta sit mesessä juteltiin yhden brasilialaisen miehen kanssa ja mukavaa oli smile Mun mielestä aika miellyttävä kokemus, onneksi ei yhtään (vielä) cyberseksin vonkaajia...

Siellä syvänä joki virtaa
Missä Poikasi risti loistaa
Siellä syvänä joki virtaa
Elävää vettä
Minty
den stora
erityisen tärkeä

« Vastaus #5 : Huhtikuu 18, 2009, 18:25:32 »

Itse asiassa toi onkyl aika hauska systeemi. smile Eihän sitä ole pakko mihinkään syvälliseen ryhtyäkään, parin kiinalaisen kanssa olen heittänyt ihan läppää ja jenkin kanssa sit puhuin jostain Suomen historiasta, sen mielestä se oli niin jännää.. o.O No mut joo, on ihan kiva kyl kattoo mihin nää keskustelut just vie, kun ei koskaan tiiä mistä se seuraava kaveri sit tulee ja silleen.
SamuelQ
Pakana
todella tärkeä

« Vastaus #6 : Maaliskuu 14, 2010, 21:14:45 »

Omeglessa mielestäni tiivistyy sellaisen satunnaisen kadulla kohtaamisen elementti.. en tiedä miksi oikein nimittää sitä. big grin Olen huomattavan suuren osan tärkeimmistä ystävistäni tavannut jotenkin ikäänkuin "sattumalta", ja omeglessa on kyse puhtaasti ihan siitä. Tietysti valtaosa keskustelijoista on häiriköitä tai nettiseksiä etsiviä, mutta keskustelun voi lopettaa hetkessä jos siltä tuntuu, eikä itsestään tarvitse antaa mitään tietoja.

Pari tosi hyvää keskustelua on siellä tullut käytyä, ja messenger-osoitteita vaihdettua niin että yhteydenpito on jatkunut. smile

"Eris Discordia will solve all your problems and She will expect you in return to solve all Her problems."
SamuelQ
Pakana
todella tärkeä

« Vastaus #7 : Maaliskuu 24, 2010, 07:21:41 »

Nyt on irc-galleriaan tullut omeglea mukaileva ominaisuus, galtsuruletti

Se on ilmeisesti vielä kokeiluasteella, eikä ainakaan tähän aikaan aamusta ollut paljoa käyttäjiä. Illalla uudestaan. smile

"Eris Discordia will solve all your problems and She will expect you in return to solve all Her problems."
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!