Yhteisöllistä nettikristillisyyttä
Syyskuu 09, 2010, 02:01:40 *
Navigointi
Verkkojulkaisu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nyt voit kommentoida uudistunutta
Janoisen verkkolehteä tai ilmoittaa halukkuudestasi osallistua lehden tekemiseen!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiuspulmia osa 2  (Luettu 5650 kertaa)
ekho
pilkunviilaaja
Huippu persoona

« Vastaus #150 : Maaliskuu 21, 2010, 22:22:03 »

Kävin parturissa. Aika lailla lähti harmaita pois.
Ilmoita valvojille   tallennettu

Herra, opeta meitä haluamaan se, mitä saamme, niin että saamme, mitä haluamme.
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #151 : Maaliskuu 24, 2010, 10:55:53 »

Onhan mulla ongelma, nimittäin hiusongelma. Silloin tällöin leikkauttaa, aina välillä omasta takaa. Semmareita tulkiten wink Argh tätä päätä, taas. Hetkeen ei ole mikään ollut taas hyvä. Tai välillä, lyhyinä hetkinä on. Vois varmaan varata leikkuuajan ja miettiä minkälainen malli olisi hyvä kesää kohti.

On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
pieni
Isän lapsi
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #152 : Maaliskuu 24, 2010, 16:29:04 »

Mäpäs kävin tänään trimmaajalla! Uutta väriä ja leikkausta tuli, ja viimeiset pennosetkin meni, kun intouduin vielä ostamaan yhden hiuspohjaa rauhoittavan tuotteen.

Jos tahdot löytää, ala etsiä.
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #153 : Maaliskuu 30, 2010, 16:08:13 »

Mäpäs kävin tänään trimmaajalla! Uutta väriä ja leikkausta tuli, ja viimeiset pennosetkin meni, kun intouduin vielä ostamaan yhden hiuspohjaa rauhoittavan tuotteen.

Mä haluun nähä sun uuden peruukin! Ja sutkin big grin

Ja ai niin. Varasin torstaille kampaaja-ajan, jee  <3
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2010, 16:08:35 kirjoittanut Mamselli » Ilmoita valvojille   tallennettu

Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #154 : Maaliskuu 30, 2010, 16:20:43 »

Miekin sain käytyä kampaajalla. Kiharat lähtivät, tosin aavistuksen verran niitä jäi latvoihin, joten kääntyilevät vähän mikä minnekin suuntaan.

Äiti ihasteli tulosta ja kysyi, onko siinä uusi värikin, kun on niin hyvä. Tuumasin, että juuei, en ole vuoteen enää värjännyt tukkaani... Mutta siis ihan nätti perusruskea, auringonpaisteessa myös punaista ja kultaa. smile

Outi

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Syvä Joki
Musta lammas
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #155 : Maaliskuu 30, 2010, 16:24:22 »

Päätin, että ensi viikolla menen kampaajalle, kun tulen takaisin. Väri ja otsatukan leikkaus, kii-tos!

Siellä syvänä joki virtaa
Missä Poikasi risti loistaa
Siellä syvänä joki virtaa
Elävää vettä
FranTic
Mode
Super tyyppi

« Vastaus #156 : Maaliskuu 30, 2010, 16:39:05 »

Itekin voisin ensi viikolla käydä lyhennyttämässä ettei nuo latvat mee pilalle ja silleen... big grin
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #157 : Maaliskuu 31, 2010, 16:16:48 »

Nyt kun kampaaja-aika lähestyy niin tykkäänkin kovasti tästä mun tukasta, mutta kyllä se uusi leikkaus piristää big grin

pieni
Isän lapsi
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #158 : Huhtikuu 01, 2010, 00:40:52 »

Mä haluun nähä sun uuden peruukin! Ja sutkin big grin

Ja ai niin. Varasin torstaille kampaaja-ajan, jee  <3

Kuule samoin! Tää uus on vaan hieman erilainen kun vanha, mutta (ainakin vielä toistaseks) tummempi. Mun hiukset ei kestä muuta kuin ammoniakittomia värejä, jotka sitten kuluukin nopsaan pois... En tiedä, raatsisko alkaa käydä kampaajalla 4 viikon välein: joka kerta värjättäis ja joka toinen kerta myös leikattais.

Mehiläinen Maijja
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #159 : Huhtikuu 01, 2010, 15:38:29 »

Itekin voisin ensi viikolla käydä lyhennyttämässä ettei nuo latvat mee pilalle ja silleen... big grin

big grin
Just niin.
Tosin minä en tiiä, että millon menen...mutta ennemmin tai myöhemmin kuitenkin  smile

Olen odottanut sinua 2010 vuotta. Pistä tikku ristiin. Aikuistu. Yksi kirkon, Kirkko kaikkien puolesta.
pajulintu
Super tyyppi

« Vastaus #160 : Huhtikuu 03, 2010, 12:00:08 »

Mullaki on kasvatusprojekti käynnissä; sitä vaan itellä tuppaa aina meneen niin, että kun saat tukan lapaluiden alapuolelle, leikkautat ne pikkuhiljaa taas poikatukkamalliin big grin kuten mie ruukaan tehä! No, nyt on hartioiden alapuolelle (siis liki solisluihin) yltävät hiukset enkä ole leikkaamassa ainakaan ihan heti. Värjäämään pitäs mennä kampaajalle, olen päättäny siirtyä hemmotteleen itteeni sillä tavoin big grin

<eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen>
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #161 : Huhtikuu 03, 2010, 12:44:39 »

Mä kasvatan vain takatukkaa big grin On sen verran paksut hiukset, että en kyllä taida enää kasvattaa koko pitkiä, vaan pitää vähän soveltaa jotain rikottua yms. Olin kyllä vallan unohtanut lyhyen tukan ihanuuden: se on todella pystyssä aamulla jos on edellisenä päivänä laittanut siihen aineita. Saapahan taas nauraa itelleen kun aamuisin herää stick out tongue

pajulintu
Super tyyppi

« Vastaus #162 : Huhtikuu 03, 2010, 14:53:44 »

^mulla on kans paksu tukka ko mahoton. Nyt sen taas hoksaa että niska on helposti hiestä märkä.. big grin Lyhyt tukka on helppo ja siks kai sitä aina sitte haaveileeki taas lyhkäsemmästä. Nyt kumminki tahon pitkän taas  <3 (vaikka se sitte onki kuuma ja vaikka sitä kumminki liki aina tuun pitään kiini!)

<eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen>
pieni
Isän lapsi
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #163 : Huhtikuu 03, 2010, 18:03:22 »

Mun hius taas on ohutta ja luonnonkiharaa. Suihkun jälkeen hiukset pyyhekuivattuina näytän aivan Riki Sorsalta.

LasiPerhonen
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #164 : Huhtikuu 03, 2010, 18:15:34 »

Mulla hiukset ei nyt oo varsinaisesti kovin paksut, mutta niitä vain on paljon. Mä taas oon kokenut lyhyen tukan monessa kohti tosi hankalaksi. Sitä joutuu laittaa paljon enemmän kun pitkää. Sen sai vetästyä aina ponnarille. Silloinkin kun hiukset ulottu melkein lantiolle asti, pysty hiukset solmia nopeasti nutturalle.

Miksi olla vaikea kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!