|
Heiska
|
 |
« : Helmikuu 16, 2009, 22:01:11 » |
|
Sähköiset (kampaaja käski olla käyttämättä niin paljoa hoitoainetta että saa vähän karkeutta, miulla kun kuulema on liian hyväkuntoset hiukset). Hatun kun käyttää hetken aikaa päässä, hiukset menee ihan littaan. Sit pitää pestä joka päivä, joskus parikin kertaa. Nyt huomaa että alkaa päänahka oireilla liiallisesta pesemisestä. Pitäs kai pestä välillä pelkällä vedellä.
|
|
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #1 : Helmikuu 16, 2009, 22:31:58 » |
|
"Hiustenpaskatusviikko" on välillä oikein hyvä idea jos ei tartte mennä mihinkään. Mitä useammin hiuksia pesee sen nopeammin ne rasvottuu. Se on ikuinen kierre. Kun antaa hiusten mennä välillä kunnolla rasvasiks niitä ei tartte sittten taas pestä niin usein.
Omissa hiuksissa kyllä näky todellakin hoitoaineen vaihto. Oon käyttäny sunsilkin hoitoaineita ja ihan tykänny. Kokeilin vaihtelun vuoksi Lorealia ja ero oli ihan hurja. Hiuksista tuli tosi kuivat tosi nopeasti! Vaihdoin takas Sunsilkiin ja jo parin pesukerran jälkeen hiukset on ollu paljon vähemmän takussa ja paljon kiiltävämmät ja paremman näköset.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2009, 22:33:19 kirjoittanut LasiPerhonen »
|
Ilmoita valvojille
tallennettu
|
Miksi olla vaikea kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton
|
|
|
|
Heiska
|
 |
« Vastaus #2 : Helmikuu 17, 2009, 21:18:16 » |
|
Mie tiedän tuon että välillä vois olla pesemättä ni se auttas, mutta tässä just pohdiskelin, että viikolla ei voi koska on päiväkodissa ja sen jälkeen usein käy kaupungilla tms, ei voi olla likaisilla hiuksilla kun ei saa kiinnikään. Viikonloppuna ei taaskaan kun lauantaina on edustustilaisuus, ja seuraavanakaan viikonloppuna kun taas oon julkisilla paikoilla ja käyn uimassa. Äh. Ehkä tässä joku päivä. Tai sitten pitää tehdä kompromisseja.
|
|
|
|
|
|
kirkkaus
|
 |
« Vastaus #3 : Helmikuu 17, 2009, 23:18:21 » |
|
Mulla on pesemättömyys auttanut.No kun teen töitä, niin Paavo-koira on ainoastaan näkemässä, niin ei pikkainen rasvaisuus hiuksissa haittaa.  Lasken yleensä silleen, että edellisenä iltana tai sitä edellisenä olen hiukset pessyt, kun on joku tärkeä meno.Mutta nykyään ei haittaa, vaikka olisi kolme päivää siitä , kun olen hiukset pessyt.. ne eivät ole rasvaiset.Kuitenkin pyrin päivittäin, jos mahdollista, liikkumaan rivakasti, ihan siis hikeen asti  Kummallista 
|
Seurakunnan muuria rakennetaan!
|
|
|
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« Vastaus #4 : Helmikuu 24, 2009, 19:21:20 » |
|
Miekin olen aika hyvin saanut harvennettua tukanpesut jokapäiväisestä joka toiseen.  Hilseshampoolla ja tuuheuttavalla kun pesee ja viitsii föönata, niin se auttaa jo paljon. Tai laittaa muotovaahtoa tai kampausnestettä ennen föönausta. Ja hoitoaineet sikseen, niistä tulee vain rasvainen tukka. Muotoiluaineet poistavat sähköisyyden. Värjätä pitäisi, vaan laiskuus vaivaa. Enkä osaa päättää, kumman värin laittaisin, kahta eri purkkia on kotona. Outi
|
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #5 : Helmikuu 24, 2009, 20:05:09 » |
|
Hoitoainetta vain latvoihin. Ei koko päähän. Siten ei rasvotu tukka 
|
Miksi olla vaikea kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton
|
|
|
Teme
Raato
Taivaan Isän kullanmuru

Se on mä!
|
 |
« Vastaus #6 : Helmikuu 24, 2009, 20:35:29 » |
|
Mun ongelma nykyään on, että pitäisi saada pidettyä päänahka kunnossa jollain ilveellä ja hiukset setvittyä. Ei ole enää helppohoitoista kaljua, vaan hiukset ovat saaneet nyt kasvaa n. 18kk:ta ilman mitään teräasetta. Kyllä nää kuitenkin joskus putoaa päästä ja muutun kaljuksi ihan ikäni takia.  Nautitaan nyt sitten... Teme
|
Ei mitään uutta taivaan alla.
|
|
|
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« Vastaus #7 : Helmikuu 24, 2009, 20:47:07 » |
|
Mikä päänahassa ongelmana? Jotkut hoitoaineet ainakin lupaavat rauhoittaa herkkää, ärtynyttä, rasvaista tai mitä nyt pullon kyljessä lukeekaan -päänahkaa. Meillä puolisolla oli ongelmana ikävät finnit ja märkäpäät päänahassa, siihen lääkäri määräsi kortisoniliuosta. Oli atooppinen iho noin lähtöönsä. (Ja kieltämättä päänahka pysyi kunnossa, kun tukka lähti syöpähoidoissa... Eli onhan se kalju helppohoitoinen, mutta tosiaan joku sen saa luonnostaankin ajan myötä.  ) Outi
|
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #8 : Helmikuu 24, 2009, 22:06:51 » |
|
Mä pesen kans ihan liian usein. Helpottais kans, jos olis pitemmät hiukset niin sais kiinni tms ettei niin näyttäisi likaisilta. Hiusnaamioitakin olen kaupoissa katsellut Syviksen innoittamana, kiitos siis  mutta edelleen olen jättänyt ne hyllyyn, pitäisi varmaan seuraavalla kerralla ihan ostaakin.
|
On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
|
|
|
|
Syvä Joki
|
 |
« Vastaus #9 : Helmikuu 27, 2009, 13:42:18 » |
|
Yksi hyvä keino on kuulemma kammata hiuksiin jojobaöljyä, mennä sit saunaan pyyhe päässä kymmeneks minuutiks - vartiks ja sit pestä öljy pois. Kosteuttuu 
|
Siellä syvänä joki virtaa Missä Poikasi risti loistaa Siellä syvänä joki virtaa Elävää vettä
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #10 : Maaliskuu 11, 2009, 13:04:09 » |
|
Voi että hotsittais värjätä tänään hiukset punaiseks! Väripakkaus on odottanut tuolla jo tovin, oon vain odottanut milloin kehtaa värjätä että on tullut edes vähän juurikasvua. Ja hiuksetkin sais kasvaa nopeempaa, haluaisin jo niin pitkät hiukset!
|
|
|
|
|
kirkkaus
|
 |
« Vastaus #11 : Maaliskuu 11, 2009, 13:56:42 » |
|
Minä sävytin kuparinkultaiseksi pari päivää sitten.Pitkästä aikaa minulla on todella pitkät hiukset ja paksutkin  Aurinko vie punertavuuden aika nopsaa pois.
|
Seurakunnan muuria rakennetaan!
|
|
|
|
karolotta
|
 |
« Vastaus #12 : Maaliskuu 12, 2009, 16:49:40 » |
|
Miulla on vähän hankaluuksia päänahan kanssa. Tuntuu ärtyneeltä, kuivalta ja kutisevalta. Enkä edes pese usein..
|
kuin tuuli yhtä kevyt ja raskas on rauha
|
|
|
|
keijukainen
|
 |
« Vastaus #13 : Maaliskuu 12, 2009, 23:39:54 » |
|
Mulla piti olla jo pariviikkoa sitten parturi, mutta joutui sairaslomalle. Vihdoin ja viimein pääsen huomenna. Pelkkä leikkaus, mutta tulee tarpeeseen. Tää on jo niin järkyttävä, että hyvä kun kehtaa missään liikkua. Täytyy ite vetää väri päähän,.
|
Kun Taivas itkee, lohdun helmet pisaroi.
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #14 : Maaliskuu 17, 2009, 17:33:31 » |
|
Tänään värjäsin pään punaiseks  ihanaa, kun on taas tää tuttu ja turvallinen väri, kevättä kohti vieläkun mennään niin pisamia tulee ja punainen sopii entistä paremmin 
|
|
|
|
|