Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« : Elokuu 18, 2008, 20:39:57 » |
|
Jos pidät blogia jossain ja haluat kertoa siitä janoisille, voit laittaa linkin tähän ketjuun.  Outi Janoisen ylläpito
|
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
|
|
|
|
vaivaisukko
|
 |
« Vastaus #1 : Elokuu 19, 2008, 14:58:36 » |
|
Jos pidät blogia jossain ja haluat kertoa siitä janoisille, voit laittaa linkin tähän ketjuun. Nyt on pakko yrittää taas sivistää itseäni. Mikä on blogi? Kun saan sen tietooni, voin kertoa, missä minä pidän omaani. Otsalla ehkä tai korvassa tai taskussa tai pakastimessa tai autotallissa? Linkki (mikäli se tarkoittaa linja-autoa) ainakin olisi autotallissa, jos minulla olisi linja-auto ja riittävän iso talli.
|
|
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #2 : Elokuu 19, 2008, 15:45:41 » |
|
Blogi on netissä oleva päiväkirja. Omani esim. löytyy täältä. Ja linkki on tollanen nettiosote tai niinkun tuossa tollanen yks sana jota hiirellä painamalla pääsee jollekkin toiselle nettisivulle.
|
Miksi olla vaikea kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton
|
|
|
Teme
Raato
Taivaan Isän kullanmuru

Se on mä!
|
 |
« Vastaus #3 : Elokuu 19, 2008, 21:19:14 » |
|
|
Ei mitään uutta taivaan alla.
|
|
|
Pentti Tepsa
pastori (evl)
erityisen tärkeä

Rukous on matka.
|
 |
« Vastaus #4 : Elokuu 30, 2008, 01:37:10 » |
|
Tervehdys! Olisipa mukava, jos joskus lukisitte ja kommentoisitte myös minun blogiani osoitteessa: http://monasterix.vuodatus.net/Parhain terveisin Pentti Tepsa
|
|
|
|
|
|
jonn`
|
 |
« Vastaus #5 : Syyskuu 01, 2008, 21:26:38 » |
|
Yep, blogia pidän toisaalla: Blogi leijaileva himpura. Kommentit ja terveiset myös sinne on ihanan tervetulleita  !
|
Jos oltais kaikki hieman lihavampia niin oltais kaikki toisiamme lähempänä.
|
|
|
|
sotka
|
 |
« Vastaus #6 : Syyskuu 13, 2008, 12:44:10 » |
|
Jospa nyt viimein rohkaistuisin täälläkin paljastamaan blogini osoitteen. Saa tulla lukemaan ja kommentoimaan! Muoks: Niin ja itse asia unohtui  eli osoite on: http://annankoti.blogspot.com
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2008, 12:46:18 kirjoittanut sotka »
|
Ilmoita valvojille
tallennettu
|
"Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta." Jes. 42:3
|
|
|
|
fonziii
|
 |
« Vastaus #7 : Syyskuu 14, 2008, 00:36:44 » |
|
Jospa nyt viimein rohkaistuisin täälläkin paljastamaan blogini osoitteen. Saa tulla lukemaan ja kommentoimaan!
Kiva että uskalsit laittaa, hyvältä näytti! 
|
"Mä jatkan siitä, mihin poikasena jäin, kun lelut piti koota kaappiin." -Röyhkä: Sanojen valtakunta
|
|
|
|
sotka
|
 |
« Vastaus #8 : Syyskuu 14, 2008, 15:55:41 » |
|
Kiitos fonzii  .
|
"Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta." Jes. 42:3
|
|
|
|
riemukasta
|
 |
« Vastaus #9 : Syyskuu 15, 2008, 13:42:49 » |
|
yes! toivoinkin löytäväni täältä tämmösen ketjun...
viimeksi mentiin Afrikan kautta Singaporeen ja Indoneesiaan, nyt kohteena on Intia:
riemukasta.vuodatus.net
|
psalmi 91:11-12
|
|
|
taivaanrannanmatkalainen
Lapsi Jumalan
Timantin arvoinen ihminen

auringonnoususta aina iltahämärään
|
 |
« Vastaus #10 : Marraskuu 06, 2008, 20:04:55 » |
|
http://kissapuu.vuodatus.net/ mä vähän aikaa sitten uskaltauduin tuonne tuommoisen tekemään, tosin vähän se näyttää hassulta ja vähän vähäisesti siellä on juttujakin, mutta.. 8)) siellä on linkit galleriaan ja live journaliin; galleriassa on paljon kuvia ja niitä saa ehdottomasti kommentoida, live journalissa on paljon tekstejä (tai no ei kauheasti mutniin) ja niitäkin saa kommentoida! tänne tai kyseisille sivuille ((: (tämmöinen pikku mainos--)
|
|
|
|
|
Teme
Raato
Taivaan Isän kullanmuru

Se on mä!
|
 |
« Vastaus #11 : Elokuu 30, 2009, 22:43:28 » |
|
Uusi Blogini. Tällä kertaa runoja ja tarinoita... Laatu parempaa kuin aiemmin. Ja julkaisuaikataulu säännöllinen. Teme
|
Ei mitään uutta taivaan alla.
|
|
|
|
mangoliini
|
 |
« Vastaus #12 : Tammikuu 16, 2010, 22:06:30 » |
|
Jee katson teidän kaikkien blogit ja mainostan samalla omaani.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2010, 22:07:31 kirjoittanut mangoliini »
|
Ilmoita valvojille
tallennettu
|
Kerro minulle jotain itsestäni...
|
|
|
|
ekho
|
 |
« Vastaus #13 : Tammikuu 16, 2010, 23:18:01 » |
|
Pidin verkkopäiväkirjaa joskus toista tusinaa vuotta takaperin. Sitten ne tulivat muotiin ja lopetin. 
|
Herra, opeta meitä haluamaan se, mitä saamme, niin että saamme, mitä haluamme.
|
|
|
|
outolumo
|
 |
« Vastaus #14 : Tammikuu 17, 2010, 00:39:35 » |
|
Perustin juuri blogifarmin... 
|
Mut oishan se nyt aika tylsää luoda kaikkea hienoa, jos ei ois ketään näkemässä