|
Isin tyttö
|
 |
« Vastaus #240 : Helmikuu 28, 2010, 12:28:47 » |
|
Kummipojan kanssa käytiin katsomassa Risto Räppääjä ja polkupyörävaras. Kuten Keijukainenkin mainitsi, oli ihan hyvä.
|
Vain sellaista voi antaa toisille, mitä itse on saanut...
|
|
|
Teukka
Mode-toimittaja
Mahtava kaveri

Minä en ole hyvä, Jumala on
|
 |
« Vastaus #241 : Maaliskuu 01, 2010, 11:12:20 » |
|
Shutter Island tuli eilen leffateatterissa katsottua. Oli jännä tunnelma saatu aikaiseksi ja vaikkei DiCaprio lempinäyttelijä ole niin hyvinhän se veti. Juonikin oli ihan hyvä, vaikka loppupaljastus olikin sitä, mitä toivoin, että se ei olisi 
|
ICHTYS
|
|
|
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« Vastaus #242 : Maaliskuu 01, 2010, 19:43:42 » |
|
Mie olen lukenut tuon Suljetun saaren kirjana, ja se oli ahdistava. Siksi en ole menossa elokuviinkaan sitä katsomaan, vaikkakin usein kirja ja siitä tehty elokuva ovat keskenään kovin erilaisia. Outi 
|
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
|
|
|
|
västäräkki
|
 |
« Vastaus #243 : Maaliskuu 01, 2010, 20:26:00 » |
|
Shutter Island tuli eilen leffateatterissa katsottua. Oli jännä tunnelma saatu aikaiseksi ja vaikkei DiCaprio lempinäyttelijä ole niin hyvinhän se veti. Juonikin oli ihan hyvä, vaikka loppupaljastus olikin sitä, mitä toivoin, että se ei olisi  Melkein näin painajaisia jo trailerin jälkeen, joten en taida mennä katsomaan. Leo oli kyllä ensimmäinen rakkauteni, nimimerkillä *tanssii idolinsa kuvan kanssa* 
|
Jos aina sanot: "Katsotaan, katsotaan", ei tapahdu ikinä mitään. -Nalle Puh
|
|
|
|
mangoliini
|
 |
« Vastaus #244 : Maaliskuu 06, 2010, 16:51:39 » |
|
Eilen olin katsomassa kaverin kanssa leffan nimeltä Oma taivas. Se oli hyvä. Kaunis eikä niin tavallinen. 
|
Kerro minulle jotain itsestäni...
|
|
|
|
dde
|
 |
« Vastaus #245 : Maaliskuu 07, 2010, 19:45:28 » |
|
Viime aikoina oon kattonu "Luokka", joka oli oikein hyvä, ja "Nói Albiino - Kylmyyden vanki". Jälkimmäinenkin oli jännä, siinä oli hieno tunnelma ja välistä huvittavia kohtia.
|
Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan. (Matt. 7:8)
|
|
|
|
merkinkantaja
|
 |
« Vastaus #246 : Maaliskuu 14, 2010, 16:10:31 » |
|
Ystävänpäivä ja Suljettu saari. Kannatan molempien katsomista!  ne oli hyviä. Ihan erilaisia, mutta silti hyviä. Suljettu saari oli aika "säikyttävä", mutta jopa mä uskalsin kattoa. Se oli kiero elokuva. Ja ystävänpäivä oli ihanan keveä ja todellinen.
|
"lähden kulkemaan toistaseks tuntemattomaan määränpäähän"
|
|
|
|
ekho
|
 |
« Vastaus #247 : Maaliskuu 14, 2010, 21:12:44 » |
|
Käytiin katsomassa Alice in Wonderland eli tämä Disney uutuus Liisa ihmemaassa. Oli se aika ....erilainen.
Mia Wasikowska tekee mainion roolin Liisana ja Johnny Depp hulluna hatuntekijänä.
|
krusifiksin juurelle palaan takaisin pyhän häväistyksen nähden krusifiksin juurelle yhä palaisin syntiemme tunnon tähden (Tarvo)
|
|
|
Teukka
Mode-toimittaja
Mahtava kaveri

|
 |
« Vastaus #248 : Maaliskuu 15, 2010, 10:17:36 » |
|
Ystävänpäivä ja Suljettu saari. Kannatan molempien katsomista!  ne oli hyviä. Ihan erilaisia, mutta silti hyviä. Suljettu saari oli aika "säikyttävä", mutta jopa mä uskalsin kattoa. Se oli kiero elokuva. Ja ystävänpäivä oli ihanan keveä ja todellinen. Yllättäen mulla ja vaimolla nämä ovat myös olleet viimeisimmät leffateattereissa katsotut elokuvat  Ja tykättiin molemmista. Käytiin katsomassa Alice in Wonderland eli tämä Disney uutuus Liisa ihmemaassa. Oli se aika ....erilainen.
Mia Wasikowska tekee mainion roolin Liisana ja Johnny Depp hulluna hatuntekijänä.
Oon kahen vaiheilla kävisinkö katsomassa. Samaa olen kuullut, että aika erilainen on verrattuna Disneyn versioon. Tosin en pidä alkuperäisestäkään (oikeesti - onko Disney viettäny suurimman osan elämästään syöden sieniä tai jotain, koska vanhojen Disney-leffojen psykedeelisyys saa kliimaksinsa Liisa ihmemaassa!), joten on vähän hiinä ja hiinä viittiikö tuota nyt kattoa. Vaikka Depp kyllä varmasti vetää tämänkin roolin tiukasti.
|
ICHTYS
|
|
|
|
merkinkantaja
|
 |
« Vastaus #249 : Maaliskuu 15, 2010, 20:56:10 » |
|
Oon kahen vaiheilla kävisinkö katsomassa. Samaa olen kuullut, että aika erilainen on verrattuna Disneyn versioon. Tosin en pidä alkuperäisestäkään (oikeesti - onko Disney viettäny suurimman osan elämästään syöden sieniä tai jotain, koska vanhojen Disney-leffojen psykedeelisyys saa kliimaksinsa Liisa ihmemaassa!), joten on vähän hiinä ja hiinä viittiikö tuota nyt kattoa. Vaikka Depp kyllä varmasti vetää tämänkin roolin tiukasti.
Aattelin odottaa että tulee kauppaan ja ostaa sen hyllyyn  tää projekti "omista kaikki Deppit" on vähän hidas, kun koko ajan tulee lisää leffoja.
|
|
|
|
|
ekho
|
 |
« Vastaus #250 : Maaliskuu 15, 2010, 21:07:58 » |
|
Jotain sieniä oli tässäkin, mutta tarina itsessään on ihan eri. Liisa päätyy ihmemaahan aikuisena eikä muista mitään aiemmasta käynnistään, mutta muut siellä muistaa. Eri kertomus siis tyystin.
|
krusifiksin juurelle palaan takaisin pyhän häväistyksen nähden krusifiksin juurelle yhä palaisin syntiemme tunnon tähden (Tarvo)
|
|
|
Teukka
Mode-toimittaja
Mahtava kaveri

|
 |
« Vastaus #251 : Maaliskuu 16, 2010, 10:55:25 » |
|
Aivan, jotain tällaista muistelinki. Kiitos tarkennuksesta  No, kattellaan sitte vaikka ku tulee vuokralle 
|
ICHTYS
|
|
|
|
pajulintu
|
 |
« Vastaus #252 : Maaliskuu 30, 2010, 23:06:36 » |
|
Skavabölen pojat. Ja mielettömän hyvä olikin, itkua tuhersin lopussa (kas kummaa!  )
|
<eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen>
|
|
|
|
merkinkantaja
|
 |
« Vastaus #253 : Maaliskuu 31, 2010, 11:07:18 » |
|
40 päivää ja 40 yötä.
On kiva leffa, hauska, romanttinen ja keveä, just sellanen hyvä.
|
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #254 : Huhtikuu 04, 2010, 21:46:23 » |
|
Paulo Coelhon Veronika päättää kuolla. Oli kyllä hyvä 
|
On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
|
|
|
|