Yhteisöllistä nettikristillisyyttä
Syyskuu 09, 2010, 00:28:27 *
Navigointi
Verkkojulkaisu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nyt voit kommentoida uudistunutta
Janoisen verkkolehteä tai ilmoittaa halukkuudestasi osallistua lehden tekemiseen!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä te luette? osa 2  (Luettu 11989 kertaa)
LasiPerhonen
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #180 : Lokakuu 25, 2009, 19:51:29 »

Se kertoo nimetyistä jotka elävät kaksoiselämää. He ovat ihan tavallisia ihmisä jotka käyvät töissä ja koulussa, mutta illalla kun he menevät nukkumaan, he matkaavat ajassa taistelemaan Kaaoksen järjestön aiheuttamaa tuhoa vastaan menneisyyteen big grin Nimetyillä on myös erilaisia kykyjä joiden avulla he tuota taistelua käyvät. Enempää siitä ei oikeastaan voikkaan kertoa, ettei mene ihan pilalle big grin
Ilmoita valvojille   tallennettu

Miksi olla vaikea kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton
sotka
sairaan tärkeä

« Vastaus #181 : Marraskuu 01, 2009, 12:03:38 »

Olen heikkona vanhoihin tyttökirjoihin, ja luulin, että olen lukenut kaikki hyvät (Montgomery, Alcott, Burnett jne). Kunnes luin englanniksi Elenor H. Porterin Pollyannan. Kirja ylitti kaikki odotukseni. Se oli oivaltava, hauska ja myös puhutteleva, olematta kuitenkaan saarnaava. Oli todella iloinen yllätys löytää taas uusi vanha tyttökirja, jolle on kirjoitettu vielä jatko-osakin! Jei!

"Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta."  Jes. 42:3
merkinkantaja
Taivaan Isän kullanmuru

Tasan ei mee nallekarkit

« Vastaus #182 : Marraskuu 01, 2009, 16:53:04 »

Olen heikkona vanhoihin tyttökirjoihin, ja luulin, että olen lukenut kaikki hyvät (Montgomery, Alcott, Burnett jne). Kunnes luin englanniksi Elenor H. Porterin Pollyannan. Kirja ylitti kaikki odotukseni. Se oli oivaltava, hauska ja myös puhutteleva, olematta kuitenkaan saarnaava. Oli todella iloinen yllätys löytää taas uusi vanha tyttökirja, jolle on kirjoitettu vielä jatko-osakin! Jei!
Pikkunaisia on aivan ihana! smile

"lähden kulkemaan toistaseks tuntemattomaan määränpäähän"
sotka
sairaan tärkeä

« Vastaus #183 : Marraskuu 12, 2009, 13:54:01 »

Nyt mulla on menossa Narnia-kausi smile Luin just kirjan The Horse and His Boy, joka oli aivan loistava! Tykkäsin siitä vielä enemmän kun aikasemmista Narnia-kirjoista. Vilkaisin vastaavaa kirjaa suomeksi (Hevonen ja poika) ja järkytyin siitä, että nimet sun muut on käännetty ihan hassusti..muutenkin tykkään, että enkuks Narnia-kirjat on parempia, kauniimpia ja niissä on tunnelmaa...

"Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta."  Jes. 42:3
Isin tyttö
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #184 : Marraskuu 12, 2009, 21:37:03 »

Mulla työn alla Täällä pohjantähden alla- kaikki osat... Ihan yleissivistyksen takia täytyy lukea, ja onhan tuo ihan mielenkiintoiselta tuntunu tähän asti

Vain sellaista voi antaa toisille, mitä itse on saanut...
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #185 : Marraskuu 12, 2009, 21:53:34 »

Mie tahkoan Remeksen toiseksi uusinta, koska uusin on iskällä isänpäivälahjana. Kohta varmaan saan senkin käsiin. smile

Outi

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
västäräkki
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #186 : Marraskuu 13, 2009, 11:04:56 »

Miekin aattelin lukee Narnioita! En tiedä vielä, lukisko englanniks vai suomeks. Pitää kattoo, miten vaikeita ne on.

Kuten yleensä, minulla on nytkin monta kirjaa kesken:

Khaled Hosseini: Tuhat loistavaa aurinkoa
Zinaida Lindén: Kirjeitä Japanista(Luulin ensin, että kirjeet ovat oikeita. Olisihan se pitänyt, tajuta, että venäläinen kuuluisa sumopainija ei voi olla oikea :P )

On pari muutakin kesken, mutta niitä en ole lukenut pitkään aikaan.

Se mitä on takanamme tai edessämme, on pientö verrattuna siihen mitä on sisällämme. -Ralph Waldo Emerson
Teukka
Mode-toimittaja
Mahtava kaveri

Minä en ole hyvä, Jumala on

« Vastaus #187 : Marraskuu 16, 2009, 22:14:59 »

Itse sain hankittua Ted Dekkerin Kehä-sarjan viimeisen osan "Green". Sitä tässä nyt luen innolla.

ICHTYS
LasiPerhonen
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #188 : Marraskuu 16, 2009, 23:58:30 »

Päivi Niemen "Itsetunnon rakennuspalikoita" tuli ostettua Turusta ja sen oon tässä melkein lukenut. Paljon samaa asiaa kuin Pekka Hämäläisen "Rohkeuden voima" ja Tommy Hellstenin "Elämän paradoksit"-kirjoissa.

Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #189 : Marraskuu 21, 2009, 18:51:56 »

Mitä sie tykkäsit LasiPerhonen tuosta Niemen kirjasta? Olen harkinnut sen ostamista, kannattaako? Hellstenit ja Hämäläiset on kyllä jo luettu, että jos se suurin piirtein toistaa samaa, niin en ehkä... Minkä hintainen se oli?

Taru ja Tarmo Väyrysen kirjoittamaa Vuorileijonan varjo -sarjaa olen nyt lukenut muutaman päivän. Viimeinen menossa, tai siis ensimmäinen - aloitin lopusta päin. stick out tongue

Outi smile

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
LasiPerhonen
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #190 : Marraskuu 21, 2009, 22:49:37 »

Se makso 20€ ja ei se nyt ehkä ihan hintansa väärtti ollu... Stooreja Varjojen maasta makso kympin, et eiköhän tonkin saa jonkun ajan päästä siihen hintaan. Hellstenin ja Hämäläisen kirjoihin verrattuna ei ollu ihan kamalasti uutta. Ainoastaan ne pari lyhyttä lukua joissa otettiin myös Jumala-näkökulma huomioon.

merkinkantaja
Taivaan Isän kullanmuru

Tasan ei mee nallekarkit

« Vastaus #191 : Marraskuu 27, 2009, 00:50:46 »

Luin tänään neljännen Twilight kirjan loppuun. Aamunkoi oli paras. Ei voi muuta sanoa. Sarja on loistava, se saa ihmiset tuntemaan smile Ärsyyntymään ja rakastumaan.

Teukka
Mode-toimittaja
Mahtava kaveri

Minä en ole hyvä, Jumala on

« Vastaus #192 : Marraskuu 27, 2009, 12:14:38 »

Hmm, miksiköhän nyt olen kaikesta sun kans samaa mieltä kun mustaki se 4. osa oli paras big grin

ICHTYS
merkinkantaja
Taivaan Isän kullanmuru

Tasan ei mee nallekarkit

« Vastaus #193 : Marraskuu 27, 2009, 17:20:16 »

Jaa-a big grin kun me ollaan oikeassa.

Mä pelkäsin etukäteen sen tarinan lävähtävän käsiin, mutta se yllättikin vielä positiivisemmin. Ja oli tarpeeks pitkä! Vaikka en pitänytkään siitä toisesta osasta ja skippailin aika lailla muuta kuin dialogia.

Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #194 : Marraskuu 27, 2009, 18:15:42 »

Tuolla odottaa pari Remestä jälleen smile Yksi parin-kolmen vuoden takainen ja sitten tämänvuotinen. Tykkään niistä. Harmi vain, että dekkareita ei voi lukea kovin montaa kertaa, kun sitten muistaa jo liian hyvin. Monessa muuntyyppisessä romaanissa löytyy uusia vivahteita uusilla lukukerroilla, vaikka tapahtumat sinänsä muistaisikin. smile

Outi smile

(\__/)
(O.o )
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!