Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« Vastaus #285 : Heinäkuu 13, 2010, 03:24:47 » |
|
Joo, jotkut kunnolliset kun kykenevät siihenkin. Janoisen väki on kyllä yökyöpelipainotteista.  Outi 
|
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
|
|
|
|
marjosa
|
 |
« Vastaus #286 : Heinäkuu 13, 2010, 03:28:36 » |
|
Ehei toverit, minä huijasin!  En ole nukahtanu vielä tänä yönä. Ei kuulu tapoihini nukahtaa alkuillasta, ja herätä kukonlauluun. Päinvastoin! Kukon rääkäisy saa mut nukahtamaan. 
|
Naisella on järkeä, mutta aika vaatimaton tunne-elämä. Miehellä taas ei ole järkeä mihinkään monimutkaiseen, mutta paljon tunnetta. ( Jaakko Heinimäki )
|
|
|
|
pajulintu
|
 |
« Vastaus #287 : Heinäkuu 13, 2010, 03:46:34 » |
|
Jep, kyöpelöitsijöitä taitaa löytyä joka yölle 
|
<eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen>
|
|
|
|
Deemas
|
 |
« Vastaus #288 : Heinäkuu 13, 2010, 09:31:14 » |
|
Nukkumisesta en tiedä, yritystä ainakin oli. Parkkiluolan kivirekkaralli kulkee kuuloetäisyydellä. Ikkunoiden aukipitäminen luonnollisesti lisää äänen kuuluvuuden moninkertaiseksi. Naapuritalon remontin sirkkeli (tms) on soinut kuudesta asti. Sisälämpötila on ollut 27,5 vaikka ikkunat on auki ja vaikka ulkolämpötila laski hiukan alle 20:een.
|
|
|
|
|
|
LasiPerhonen
|
 |
« Vastaus #289 : Heinäkuu 27, 2010, 07:46:19 » |
|
Huomenta. Piti tulla kirjottamaan tähän ketjuun kun kerrankin oon tähän aikaan hereillä. Aika harvassa ollut nää tälläset aamut, että jonkin menon takia joutuu nousta...
|
Miksi olla vaikea kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton
|
|
|
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« Vastaus #290 : Heinäkuu 27, 2010, 08:54:00 » |
|
Huomenta ja hyvää yötä.  Sössin tämän nukkumispuuhan osittain tuon typerän reumalääkkeen takia, osittain taas omaa villiyttäni. Eli nukuin eilen klo 03-18, ja nyt sitten olen valvonut siitä asti. Tuossa yhdessä välissä nukutti armottomasti, mutta missasin sen, kun oli muka kivempaa lukea jotain. Saa nähä, minkälainen taiteenlaji tämä oikein on... Outi 
|
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
|
|
|
|
Deemas
|
 |
« Vastaus #291 : Heinäkuu 28, 2010, 06:18:48 » |
|
Jaha, tässäkö tää yö oli. Nukkumista on taas yritetty muutama tunti. Paino siis sanalla yritetty, mikä vielä erikseen mainittakoon, vaikka sen jo painotinkin mustaksi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2010, 06:26:07 kirjoittanut Deemas »
|
Ilmoita valvojille
tallennettu
|
|
|
|
|
pajulintu
|
 |
« Vastaus #292 : Heinäkuu 28, 2010, 08:41:41 » |
|
Huomenta, heränny jo klo 07, kun mies läks töihin. En sitte kömpinykkään takas peiton alle vaikka piti.
|
<eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen>
|
|
|
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« Vastaus #293 : Heinäkuu 30, 2010, 09:40:29 » |
|
Vartin yli kahdeksan herätty ja siitä asti aamupalalla ja koneella. Firefox vain on kaatunut jo sen kymmenen kertaa tälle päivälle, niin ei ole päässyt ajallaan raportoimaan. Outi 
|
|
|
|
Juha84
Timantin arvoinen ihminen

Gloria Patri, et Filio, et Spiritui Sancto.
|
 |
« Vastaus #294 : Heinäkuu 31, 2010, 09:28:39 » |
|
Aamukahvia juodessa... tuntuu vihdoin ja viimein, että gradu on lähtenyt oikeille uomillensa!
|
Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum. Benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, Mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc, et in hora mortis nostrae. Amen.
|
|
|
|
Mamselli
|
 |
« Vastaus #295 : Elokuu 05, 2010, 07:28:51 » |
|
Huomenta  Mitähän tässä on tullut nukuttua... olisko 5h? En tiedä eikä jaksa kiinnostaa. Ystävä soitti tuossa puolisen tuntia sitten, olin silloin itsekin vähän hereillä ja olin iloinen, että hän uskalsi soittaa. Mua ei tuollaiset haittaa eikä varsinkaan kun yksin asuu. Jos tässä vaikka aamukahvia keittelis niin menis vähän aikaa että kehtais alkaa imuroida 
|
On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
|
|
|
|
Percikka
|
 |
« Vastaus #296 : Elokuu 06, 2010, 08:53:16 » |
|
Hyvää huomenta! Täällä ollaan jo reilusti yli tunti pyöritty sängyssä ja toivottu, että vielä vähän sais nukuttua. Mutta sitten piti heittää koirat pihalle ja päätin, että kait sitä vois samalla nousta. Aurinkoinen päivä näyttäisi olevan tulossa.
|
ei viisaampaa, ei kauniimpaa, kuin tyytyä luottamaan
|
|
|
Juha84
Timantin arvoinen ihminen

Gloria Patri, et Filio, et Spiritui Sancto.
|
 |
« Vastaus #297 : Elokuu 06, 2010, 09:33:30 » |
|
Outoa. Torstaina heräsin aamuviideltä, tänään heräilin kello kuusi. Alkaakohan tässä päivärytmi kääntymään syksyyn päin mentäessä? Olen kyllä yrittänyt vältellä iltakahvittelua, mikä on voinut tottakai hieman muuttaakin asioita. O.o Mutta tuntuu että olen taas aamuvirkku...
|
Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum. Benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, Mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc, et in hora mortis nostrae. Amen.
|
|
|
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

|
 |
« Vastaus #298 : Elokuu 08, 2010, 18:40:42 » |
|
Kiintiö täynnä, jatkamme osassa 2.  Outi  Janoisen ylläpito
|
|
|
|
|