Yhteisöllistä nettikristillisyyttä
Syyskuu 09, 2010, 00:26:38 *
Navigointi
Verkkojulkaisu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nyt voit kommentoida uudistunutta
Janoisen verkkolehteä tai ilmoittaa halukkuudestasi osallistua lehden tekemiseen!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 17 18 [19]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä opiskelet?  (Luettu 20118 kertaa)
FranTic
Mode
Super tyyppi

« Vastaus #270 : Heinäkuu 25, 2010, 15:31:21 »

Mulla tuo opintopisteiden kasaan saaminen ei ole ongelma. Alan kursseja on paljon ja noita "poikkitieteellisiäkin" kursseja on muutama ihan mielenkiintoinen tarjolla. Itse olen käynyt niistä tuota lääketieteen tekniikkaa hieman. Kaikki kurssit eivät toki ole olleet niin mielenkiintoisia kuin toiset..
Vaikeinta tuntuu olevan uuden pakollisen kurssin läpi pääseminen, kun kukaan ei tiennyt keväällä että kenen se olisi pitänyt järjestää ja lopulta kukaan ei tietenkään tiennyt olevansa vastuussa mistään. Nyt sitten saatiin järjestettyä niin että ens kuussa on tentti ko. kurssista. Tarkoittaa sitä että pitää itsekseen opiskella tämäkin kurssi. Pahimmillaan tämä kurssi estää minun valmistumisen, mikä "ei tietenkää voi olla niin" kuten opintotoimistossa ihmettelivät tuossa keväällä. No, niin se vaan on, enkä ole ainoa (on meitä noin kolme tyyppiä peräti..). big grin No, mutta ei se auta kuin tehdä parhaansa ja kattoa miten käy. self-satisfied smirk Toki minulla on vielä pari muutakin kurssia jäljellä mutta tämän yhden järjestelyt ovat sen verran monimutkaisia että kukaan ei tiedä milloin (minä vuonna?) seuraava tentti/kurssi siitä järjestettäisiin..
Ilmoita valvojille   tallennettu
Anskutin
Taistelija
Timantin arvoinen ihminen

« Vastaus #271 : Elokuu 08, 2010, 13:58:04 »

En opiskele tällä hetkellä mitään.Peruskoulun päättötodistusta en ole saanut,kun tenttien aikaan oli jalkaleikkaus,ja kuntoutukset yms tulivat kuvioihin. Olin muutaman kuukauden töissä-hoitamassa tuttavaperheen muksuja. Oli mukavaa,sillä rakastan lapsia <3  Nyt kuitenkin olen alkanut miettiä
oppisopimusta,ja sehän ei onnistu ilman päättötodistusta,joten aion ruveta nyt syksyllä tenttimään sitä. Kouluajat oli vaikeita aikoja...oli kiusaamista monessa eri muodossa; haukkumista,törkkimistä,
syrjimistä yms. Eikä asiaa helpottanut yhtään,että kiusaamista tuli myös opettajien taholta. On jäänyt koulusta paha maku suuhun,ja olenkin usein sanonut,etten aio enää opiskella yhtään mitään.
Nyt kuitenkin on tullut jonkinlainen "ikävä" kouluun,ja haluaisin myös töitä,joten oppisopimus vastaisi toivomuksiani täysin. Elikkä työkkäriin täytyy mennä kysymään,miten heillä toimii se systeemi,jolla saa suoritettua päättötodistuksen. (olen kuullut,että sitä kautta saa suoritettua)
Mahtava Mies
IhQ!11!!
**

« Vastaus #272 : Elokuu 19, 2010, 01:44:14 »

Minä opiskelen teologiaa. Se on ajanhukkaa, mutta sille ei voi mitään, sillä kaikki on ajanhukkaa. Kun olen valmistunut niin sanotuksi teologiksi, alan opiskella psykologiaa. Kun olen valmistunut niin sanotuksi psykologiksi, alan opiskella itselleni ammattia. Puutarha-alaa olen ajatellut. Siinä sivussa hankkinen tutkinnon teoreettisesta fysiikasta, koska maailmankaikkeuden tämänpuoliset salaisuudet kiinnostavat minua, vaikkakin ne ovat hyödytömiä.

Korkein tavoitteeni elämässä on olla viisaampi kuin kukaan muu. Tahdon olla ykkönen. Uskon, että pääsen tavoitteeseeni 15 vuoden sisällä. Jos en pääse, teen kai itsemurhan. Teen itselleni tarkan aikataulun seuraavaksi kymmenenvuotiskaudeksi. Tavoitteeni on nukkua korkeintaan 2 tuntia vuorokaudessa, koska nukkuminen ei kartuta viisautta. Sunnuntaisin armahdan itseäni ja nukun 4 tuntia.

Kaikki on nyt pelissä. Panokset ovat kovat! VOITTO TAI KUOLEMA!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2010, 01:45:20 kirjoittanut Mahtava Mies » Ilmoita valvojille   tallennettu

"Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että uskonto panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta nykysukupolvia henkisesti rasittavaa elämäntyyliä."
marjosa
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #273 : Elokuu 19, 2010, 15:58:17 »

Nykyään lähinnä ihmisten sietämistä. Kouluttajia kyllä riittää.  embarrassment

Naisella on järkeä, mutta aika vaatimaton tunne-elämä.
Miehellä taas ei ole järkeä mihinkään monimutkaiseen,
mutta paljon tunnetta.                ( Jaakko Heinimäki )
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #274 : Elokuu 19, 2010, 16:03:30 »

Nykyään lähinnä ihmisten sietämistä. Kouluttajia kyllä riittää.  embarrassment

Joo, se on elinikäinen laji, jos ei täysin erakoksi ryhdy. big grin Myönnän, että itekin ahistun ja/tai ärsyynnyn monesta ihmisestä. self-satisfied smirk "Pää kiinni, painajainen", kuten eräs ystäväni asian muotoilee joistakin ihmisistä. (Ylläpitopuuhat, kanttorityöt, opetustyöt, ryhmien vetäminen ovat muuten todella tehokasta koulua siinä sietämisessä, kun pitää pystyä pitämään ammattimaisuus, inhimillisyys ja ystävällisyys yhtä aikaa mukana. Omissa opiskeluissa vaaditaan myös ryhmätyötaitoja paljon, luokanopettajakoulutus on täynnä erinäköisiä ryhmä- ja paritöitä.)

Outi smile

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
vaivaisukko
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #275 : Elokuu 19, 2010, 17:20:23 »

Minä opiskelen teologiaa. Se on ajanhukkaa, mutta sille ei voi mitään, sillä kaikki on ajanhukkaa. Kun olen valmistunut niin sanotuksi teologiksi, alan opiskella psykologiaa. Kun olen valmistunut niin sanotuksi psykologiksi, alan opiskella itselleni ammattia. Puutarha-alaa olen ajatellut. Siinä sivussa hankkinen tutkinnon teoreettisesta fysiikasta, koska maailmankaikkeuden tämänpuoliset salaisuudet kiinnostavat minua, vaikkakin ne ovat hyödytömiä.

Taidat olla niitä yleisneroja.

Korkein tavoitteeni elämässä on olla viisaampi kuin kukaan muu. Tahdon olla ykkönen.

Miksi ihmeessä?
outolumo
huopahattuteologi
ihana ihminen

« Vastaus #276 : Syyskuu 06, 2010, 22:56:05 »

Korkein tavoitteeni elämässä on olla viisaampi kuin kukaan muu. Tahdon olla ykkönen.

Tervetuloa iloiseen joukkoomme smile Kuten Saarnaaja sanoisi - ja hän oli viisas mies - viisaus on yliarvostettua. Mutta senkin etsimiselle on aikansa. Ja sekin menee ohi.

Mut oishan se nyt aika tylsää luoda kaikkea hienoa, jos ei ois ketään näkemässä  smile
Syvä Joki
Musta lammas
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #277 : Syyskuu 07, 2010, 09:30:26 »

Toiseksi viimeinen opiskeluvuosi lähtemäisillään liikkeelle. On varovainen, aika mitäänsanomaton olo. Kaikilla kursseilla joutuu tavallaan testaamaan, että pärjäänkö mä tällä (ks. päiväkirjani, siellä selitetty tarkemmin). En kuitenka tunne itseäni enää mitenkään älyttömän huonoksi, toisaalta ei ole mikään erityisen näyttöfiiliskään.

Siellä syvänä joki virtaa
Missä Poikasi risti loistaa
Elävää vettä
pieni
Isän lapsi
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #278 : Syyskuu 07, 2010, 11:04:38 »

Keskinkertainen on hyvä olla, niin ei tarvitse ottaa liikaa paineita. smile

Jos tahdot löytää, ala etsiä.
Syvä Joki
Musta lammas
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #279 : Syyskuu 07, 2010, 13:46:32 »

Keskinkertainen on hyvä olla, niin ei tarvitse ottaa liikaa paineita. smile

Siltä tuntuu minustakin, ainakin vielä smile

Missä Poikasi risti loistaa
Elävää vettä
merkinkantaja
Taivaan Isän kullanmuru

Tasan ei mee nallekarkit

« Vastaus #280 : Syyskuu 07, 2010, 22:01:30 »

Ihanaa, kun saa taas koulujuttuja eteenpäin! smile tai siis saa itteään eteenpäin tässä koulussa. Sain itseni uusintakokeisiin ja nyt alotin moodle-tentti-urakan. Pitäisi yksi essee vääntää.

Sitten sain vaihdosta sairaanhoitajaksi eteenpäin big grin nyt pitää vaan kerätä pisteitä ja laittaa hakemusta menemään. Sen jälkeen pitäis alkaa miettiä haluanko suunnata mielenterveys vai lasten puolelle.

"lähden kulkemaan toistaseks tuntemattomaan määränpäähän"
Sivuja: 1 ... 17 18 [19]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!