Yhteisöllistä nettikristillisyyttä
Syyskuu 04, 2010, 03:48:13 *
Navigointi
Verkkojulkaisu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nyt voit kommentoida uudistunutta
Janoisen verkkolehteä tai ilmoittaa halukkuudestasi osallistua lehden tekemiseen!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: k-k-kiitos.  (Luettu 4478 kertaa)
Mehiläinen Maijja
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #75 : Kesäkuu 13, 2010, 21:43:40 »

Kiitos Varkauden Lähetysjuhlista. Ja niistä lukuisista siellä olleista muusikoista.
Ilmoita valvojille   tallennettu

"...koettelee vaan ei hylkää..."
pajulintu
Super tyyppi

« Vastaus #76 : Kesäkuu 14, 2010, 20:07:03 »

Kiitos eilisestä ja tästä päivästä, kiitos hyvästä tunteesta, joka on laskeutunut mun sisälle. Kiitos smile

<eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen>
kiki
V.I.P.
*

~~when we worship, the lion of judah roars~~

« Vastaus #77 : Kesäkuu 15, 2010, 20:17:26 »

Kiitos Jeesus kaikesta ihanasta mitä olet minulle antanut, anteeksi että en osaa aina tarpeeksi arvostaa mitä olet minulle antanut. Kiitos että olet siinä vaikka aina ei siltä tuntuisikaan, kiitos että rakkautesi kantaa vaikeinakin aikoina. Kiitos että sinussa minulla on ikuinen turva.
marjosa
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #78 : Kesäkuu 29, 2010, 04:00:02 »

Kiitos virtuaali ystävistä täällä ja muualla. Suo että erään toisesta foorumista tutun kanssa
saisimme lopetettua mykkäkoulun, ja että hän voisi antaa minulle anteeksi, ja minä pääsisin
irti katkeruudesta jonka hänen anteeksiantamattomuutensa aiheuttaa. Minä olen koittanut
antaa hänelle anteeksi, ja kysyä missä mennään mutta hän ei vastaa yhteydenottoihini.
Hän on välirikostamme huolimatta minulle hyvin tärkeä ihminen. Melkein jopa elintärkeä.

Naisella on järkeä, mutta aika vaatimaton tunne-elämä.
Miehellä taas ei ole järkeä mihinkään monimutkaiseen,
mutta paljon tunnetta.                ( Jaakko Heinimäki )
Percikka
ainutlaatuinen

« Vastaus #79 : Heinäkuu 22, 2010, 11:28:28 »

Kiitos hyvin sujuneesta rippileiristä! Kiitos, että kuulit meidän rukouksia ja vastasit niihin. Kiitos, kun olti mukana leirillä. Kiitos, kun annoit voimaa jaksaa leirin loppuun asti. Kiitos, kun leirillä moni leiriläinen sai tulla uskoon. Kiitos, että edelleen haluat johdattaa ja käyttää minua työssäsi.

ei viisaampaa, ei kauniimpaa, kuin tyytyä luottamaan
Mehiläinen Maijja
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #80 : Heinäkuu 30, 2010, 18:26:11 »

Kiitos siitä, että eilinen reissu sujui ilman suurempia riitoja ja, että kaikki selvisi
hengissä helteestä huolimatta.

"...koettelee vaan ei hylkää..."
Juha84
Timantin arvoinen ihminen

Gloria Patri, et Filio, et Spiritui Sancto.

« Vastaus #81 : Heinäkuu 31, 2010, 10:34:24 »

Tämän ja eilisen päivän aikana olen tehnyt läpimurron gradussani. Kiitos siitä! Ehkäpä vihdoin ja viimein vien tämän vuoden kestäneen projektin loppuun!

Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum. Benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, Mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc, et in hora mortis nostrae. Amen.
Mamselli
Mode
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #82 : Heinäkuu 31, 2010, 10:35:23 »

Kiitos mahdollisuudesta.

On pohojalaasia ja niitä, jokka haluaas olla.
karolotta
mielettömän arvokas

« Vastaus #83 : Elokuu 01, 2010, 16:47:04 »

Ystäväni saivat toisensa, häät olivat kauniit ja  <3 Kiitos.

kuin tuuli
yhtä kevyt ja raskas
on rauha
dde
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #84 : Elokuu 01, 2010, 21:51:06 »

Tämän ja eilisen päivän aikana olen tehnyt läpimurron gradussani. Kiitos siitä! Ehkäpä vihdoin ja viimein vien tämän vuoden kestäneen projektin loppuun!
Hienoa smile

Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan. (Matt. 7:8)
vaivaisukko
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #85 : Elokuu 04, 2010, 17:54:07 »

Isä, kiitos hyvästä työstäsi Outin elämässä. Anna meidän vielä nähdä paljon lisää ihmeitäsi.
pieni
Isän lapsi
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #86 : Elokuu 05, 2010, 00:19:39 »

Isä, kiitos hyvästä työstäsi Outin elämässä. Anna meidän vielä nähdä paljon lisää ihmeitäsi.
Minäkin kiitän Isä tästä. Kiitän myös siitä, että järkkäät kaikki asiat.

Jos tahdot löytää, ala etsiä.
Outi
Ylläpito
Administrator
Taivaan Isän kullanmuru

« Vastaus #87 : Elokuu 05, 2010, 00:31:56 »

Ja mie kiitän siitä, että on annettu niin paljon ihmisiä, jotka jaksavat rukoilla. Ja kiitän myös niistä ihmisistä, jotka jaksavat laittaa kortteja, vaikka sillä pelkällä allekirjoituksella. Kortti on sillä tavoin konkreettinen, että siitä tietää, että minua on ajateltu ja rukoillen lähetetty se kortti. Se konkretisoi välittämisen ja rukouksen. Siksipä ne kulkevatkin aika kauan kalenterin välissä tai kirjanmerkkeinä, kunnes joko laitan ne esille johonkin tai sitten tallennan laatikkoon. smile

Outi <3

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Katka
IhQ!11!!
**

« Vastaus #88 : Elokuu 25, 2010, 17:29:34 »

Toinen viikko uudesa koulussa ja eka rukouspiirikerta. Jotenkin oli aivan mahtava filis, kun kesken koulupäivää kaksikymmentä ihmistä tulee vapaaehtoisesti rukoilemaan smile Ja sen ansiosta ei ole enää uusille kavereille epäselvää, että olen uskossa. Olen miettinyt, että haluan heidän tietävän, mutta mun tyyliin ei jotenkin kuulu sellainen, että alkaisin siitä hirveästi julistaa, vaan että se näkyis siitä mitä mä teen. Tästäkin siis kiitos smile

Ja se vielä, että meiltä on lopettamassa pari pyhäkoulunopettajaa, ja uusia pitäisi löytää kiireesti. Tuolla oli sitten yksi, joka on juuri muuttanut meidän seurakuntaan ja ollut pyhisope vanhassa seurakunnassaan!! Oli ainakin alustavasti kiinnostunut tulemaan.

Hän kärsi rangaistuksen, jotta meillä olisi rauha, hänen haavojensa hinnalla me olemme parantuneet. Jes. 53:5
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!